Keskeisellä 
paikalla

Liikku Ylivieska sijaitsee Savarin liikekeskuksessa osoitteessa Ollilanojankatu 1. Parkkitilaa löytyy runsaasti. Tilavaan kuntokeskukseen pääsee treenaamaan joka päivä klo 5–23. Kuntokeskuksen laitevalikoima on monipuolinen ja laadukas (mm. Eleiko). 

Tervetuloa tutustumaan maksutta ma-ke klo 16–19!

Laitelista

Juoksumatto 5 kpl
Crosstrainer 4 kpl
Kuntopyörä 4 kpl
Istumakuntopyörä 2 kpl
Porraskone Matrix
Consept 2 soutulaite 2 kpl
Consept 2 hiihtoergo

Vaaka jalkaprässi
Polven ojennuslaite
Polven koukistuslaite istuen
Pakarakone
Reiden lähennyslaite
Reiden loitonnuslaite
Pystypunnerruslaite
Vaakapunnerruslaite
Yläviistopunnerruslaite
Pec deck/takaolkapäälaite
Selkälaite painopakallinen
Vatsalaite painopakallinen
Vatsa/selkälaite painopakallinen
Vartalonkiertolaite
Ylätalja 2 kpl
Alatalja 1 kpl
Ristikkäistalja 2 kpl
Smith 2 kpl
Scott-penkki
Jalkaprässi
Hack-laite
Alasvetolaite
Pohjelaite
Vaakasoutulaite
Kevennetty leuanveto/Dippi
Roomalainen penkki
Vartalonojennuspenkki
Penkkipunnerruspenkki 2 kpl
Yläviistopunneruspenkki
Vatsalaite
Kyykkyteline 
Räkki (2 suorituspaikkaa)
Säädettävä penkki 4 kpl
Tasainen penkki 2 kpl
Selkänojallinen penkki, ei säädettävä

Käsipainot 1–40 kg
Kiintotangot 10–28 kg
Kahvakuulat 8–32 kg
Eleiko Tangot 20 kg 8 kpl
Trapbar
Safety squat bar

Steppilauta 5 kpl
Plyobox, 3 eri korkeutta
Jumppapallo 5 kpl
Kiertonivel tangolle
Bosu 3 kpl
Voimarulla 2 kpl
Vastuskuminauhoja
Foamroller 2 kpl
Hyppynaru 2 kpl

Salialueet

Alkulämmittelyn voi suorittaa joko aerobisilla laitteilla, kuten juoksumatolla, kuntopyörällä tai cross-trainerilla, tai sen voi tehdä esimerkiksi kehonpainoliikkeillä ja dynaamisella venyttelyllä. Sopiva aika alkulämmittelylle on noin 10–15 minuuttia.

Lämmittely valmistelee kehoa tulevaan treeniin, jolloin itse treeni menee paremmin perille. Huolellinen alkulämmittely suojaa myös loukkaantumisilta.

Monipuolisilla laitteilla on hyvä lähteä alkuun harjoittelussa. Laitteissa liikeradat ovat ohjattuja ja siten helppoja ja turvallisia suorittaa. Alkuun riittää 4–6 liikettä. Laitteet ovat hyvä apu myös edistyneemmän treenissä, sillä niillä voi tehdä niin sanottuja eristäviä liikkeitä, jolloin vaikutus kohdistuu tarkasti tietylle lihasryhmälle.

Kokenut treenaaja tekee ensin vapaapainoliikkeet ja valitsee sen jälkeen sopivat laitteet lihasten täsmällisempään väsyttämiseen. Liikun laitevalikoima on laaja ja laitteet ovat laadultaan huippuluokkaa. Laitteiden huoltoon ja toimivuuteen kiinnitetään erityistä huomiota.

   

Harjoittelussa kannattaa suosia myös vapailla painoilla treenaamista. Käsipainot, levytangot ja kahvakuulat sekä kehonpainolla tehtävät harjoitteet haastavat tukilihaksia ja kehittävät kehonhallintaa ja koordinaatiota.

Vapailla painoilla on mahdollista tehdä niin sanottuja moninivelliikkeitä, jotka rasittavat kehoa tehokkaasti ja monipuolisesti. Jokaisesta Liikusta löytyy laaja vapaapainoalue, joka on varusteltu mm. Eleikon tangoilla ja levypainoilla.

Kehonhuolto on keskeinen osa harjoittelua. Kevyet venyttelyt ennen ja jälkeen treenin sekä vaikkapa putkirullaus varmistavat, että keho on valmis sekä treeniin että palautumiseen. Kehonhuoltoalueella on jumppakeppejä ja –palloja, venyttelymatot, kuminauhoja sekä putkirullia. Aluetta voit käyttää myös kehonpainoharjoitteluun.

Tutustu Liikku Ylivieskaan

Tutustu ilmaiseksi ma-ke klo 16–19

Tutustu ja liity

LIIKKU Ylivieska

Ollilanojankatu 1 

84100 Ylivieska

info@liikku.fi

Loistavat salit ympäri Suomea
ja sama rento fiilis
paikkakunnasta
riippumatta!

Liikku on treenaajan mieleen. Huippulaatuiset ja monipuoliset laitteet, modernit, valoisat tilat ja loistavat sijainnit - Liikussa hinta ja laatu todellakin kohtaavat. 9/10 jäsenestämme suosittelisi Liikkua tuttavalleen!

Lue, mitä jäsenemme sanovat meistä ja liity jäseneksi