Uudenmaan, Kanta-Hämeen ja Päijät-Hämeen uuden sulkujakson jäädytys mahdollista OmaLiikussa 13.-18.1.

Sinulla on nyt mahdollisuus valita, jäädytätkö jäsenyytesi sulkuajaksi vai et. Jos sinusta tuntuu, että voit ja haluat jättää esimerkiksi yhden kahden viikon sulkujaksonjakson jäädyttämättä, sillä on meille suuri merkitys. Olemme koko Liikun väki tuestasi todella kiitollisia.

Voit jäädyttää jäsenyytesi Uudenmaan, Kanta-Hämeen ja Päijät-Hämeen toisen sulkujakson osalta OmaLiikussa 13.-18.1.2022. Kaikki Liikut -jäsenyydet käsitellään sähköpostitse info@liikku.fi

Jäädytys koskee toista sulkukautta:

Uusimaa 11.1.-24.1.2022
Päijät-Häme 13.1.-26.1.2022
Kanta-Häme 13.1.-26.1.2022
 
Muilla alueilla jäädytyksen voi tehdä takautuvasti sähköpostitse info@liikku.fi huolimatta ensimmäisestä 6.1. aikarajasta. Sinun tulee olla Liikun uutiskirjeen tilaaja, jotta saat kaikki tiedotteemme. Uutiskirjeen voi tilata OmaLiikussa, jos olet jossain vaiheessa poistunut listalta.
 

Jos päätät jäädyttää jäsenyytesi, maksettu treeniaika ei kulu sinä aikana, kun Liikkusi on suljettuna. Jäädytys tapahtuu sulkupäätösten mukaisesti kahdeksi viikoksi kerrallaan. Jäädytys astuu takautuvasti voimaan siitä päivästä, kun sali on suljettu. Jäädytysjakso hyvitetään kuukausijäsenyyksissä seuraavassa alkavassa laskutuskaudessa, jossa saat sulkuajan verran lisää maksutonta treeniaikaa. Hyvitys ei siis muuta kuukausilaskun summaa, vaan sama summa kattaa pidemmän treeniajan. Jäädytysmahdollisuus koskee sekä kuukausi- että vuosijäseniä. Vuosijäsenyyksissä sulkuajan mittainen maksuton treeniaika tulee mukaan nykyiseen kauteesi, eikä muuta maksuja.


Huomaa, että jo tulleet ja tulevat laskut tulee maksaa normaalisti riippumatta siitä, jäädytätkö jäsenyytesi vai et. Maksamatta jätetty lasku ei irtisano tai jäädytä jäsensopimusta. Sulkujaksoa ei hyvitetä rahana.

 

Kaikki Liikut vuosi- tai kuukausijäsenyys? Toimi näin:

Jos sinulla on Kaikki Liikut -jäsenyys ja haluat jäädyttää jäsenyytesi sulkupäivien ajaksi, laita meille jäädytyspyyntö sähköpostitse osoitteeseen info@liikku.fi otsikolla Jäädytys. Muista mainita koko nimesi , ensisijainen salisi ja mielellään jäsennumerosi.

Kaikki Liikut jäsenyyttä ei ole mahdollista jäädyttää OmaLiikussa, vaan sähköpostitse info@liikku.fi.

 

Yhden toimipisteen kuukausi- tai vuosijäsenyys? Toimi näin:


1. Kirjaudu OmaLiikkuun. Kirjautumistunnus on se sähköpostiosoite, jolla olet liittynyt. Salasanan saat tilattua sähköpostiisi. Tilauksessa saattaa olla pieni viive tai meili voi ohjautua roskapostikansioon.

2. OmaLiikun valikossa on kohta “jäädytä jäsenyytesi poikkeustilanteessa”

2. Klikkaa jäseyyden jäädytysvalintaa.

3. Maksa jo tulleet ja tulevat laskut normaalisti. Älä muuta laskujen summaa tai eräpäivää. Sulkuajan hyvitys huomioidaan seuraavassa meiltä lähtevässä laskussa. 

4. Hyvitys tulee voimaan seuraavassa alkavassa laskutuskaudessa, jossa saat sulkuajan verran lisää maksutonta treeniaikaa. Hyvitys ei muuta kuukausilaskun summaa, vaan sama summa kattaa pidemmän treeniajan.

5. Jäädytys on voimassa kaksi viikkoa salin sulkemispäivästä. Ilmoitamme, jos sulku jatkuu ja on tarpeen tehdä jäädytys erikseen myös toiselle kahden viikon jaksolle.

Huomio: Jos saman sähköpostiosoitteesi alla on useita henkilöitä, jäsenyyksien jäädyttäminen ei onnistu OmaLiikussa. Laita tällöin meiliä osoitteeseen info@liikku.fi ja ilmoita niiden jäsenyyksien jäsennumerot, jotka haluat jäädyttää.Jos olet irtisanonut jäsenyytesi, mutta haluat silti jäädyttää jäsenyytesi irtisanomisaikana, laita tästä pyyntö info@liikku.fi.