Liikun jäseneksi voit liittyä helposti verkkosivuillamme. 

  • Valitse sivuilta paikkakunta, keskus ja jäsenyystyyppi. 
  • Täytä tietosi liittymislomakkeelle. 
  • Ohjaudut maksusivulle, jossa voit maksaa ensimmäisen kuukauden jäsenyyden/vuosijäsenyyden sekä liittymismaksun. Maksuvälineinä käyvät verkkomaksu, luottokortti ja MobilePay sekä Smartum Saldo ja ePassi (edellyttää, että saldoa on riittävästi koko maksun maksamiseen). Lue lisää erikoismaksuvälineillä maksamisesta.
  • Jatkossa kuukausimaksut hoituvat kätevästi e-laskulla. Tee tätä varten e-laskusopimus verkkopankissasi. Saat e-laskun ohjeet sähköpostitse. 
  • Muistathan noutaa jäsenkorttisi 72 tunnin sisällä liittymisestäsi Liikun jäsenkorttiautomaatista.

Olet lämpimästi tervetullut tutustumaan Liikkuun ma-ke klo 16–19, jolloin henkilökunta on sinua vastassa. Ota myös treenivarusteet mukaan, jotta voit testata, miltä Liikun laitteet ja tilat tuntuvat. Tutustumassa voit käydä kerran ja se on tietysti täysin maksutonta. Treenaamaan voit jäädä pidemmäksikin aikaa, kunhan olet paikalla ennen klo 19. Tutustumisen jälkeen voit halutessasi liittyä jäseneksi nettisivujemme kautta.

Tutustumisaikamme ovat ma–ke klo 16–19. Tuolloin henkilökuntaa on varmasti paikalla avaamassa sinulle oven ja lainaamassa pukukaapin avaimen. Tutustumisajat ovat tarjolla viikoittain, joten toivottavasti kalenteristasi löytyy jossain vaiheessa sopiva hetki tulla tutustumaan keskukseemme.

Liikun hinnoittelutapa on tasaväkinen, simppeli ja mutkaton. 

 

  Hinta
Kuukausijäsenyys (toistaiseksi voimassaoleva) 34,90 € / kk
Määräaikainen vuosijäsenyys 12 kk 348 € / vuosi
Kaikki Liikut -kuukausijäsenyys 39,90 € /kk
Kaikki Liikut -vuosijäsenyys 398 €
Kertaluontoinen liittymismaksu (uusi jäsenyys) 29,90 €

Uudelleenliittymismaksu (entinen jäsen)

9,90 €
Uusi kortti kadonneen tilalle 9,90 €

Liikun jäsenhinnat muuttuivat 1.1.2023. Muutos ei vaikuta nykyisten jäsenten hintoihin, vaan se koskee vain 1.1.2023 ja sen jälkeen tehtyjä jäsenyyksiä. Ennen 1.1.2023 liittyneiden jäsenten hinnat säilyvät ennallaan niin pitkään, kuin jäsenyys on yhtäjaksoisesti voimassa.

Jäsenyyden voi ostaa 13-vuotiaalle ja sitä vanhemmalle henkilölle. Alle 18-vuotiailta vaaditaan aina huoltajan suostumus, sillä alaikäisen jäsenyys on aina ensisijaisesti huoltajan vastuulla. Tällöin huoltaja on myös ensisijaisesti vastuussa kaikista jäsenyyteen liittyvistä maksuista.

Jos jäsenyys on perustettu alaikäiselle henkilölle, tulee maksajan/huoltajan laskutusosoite ilmoittaa Liikulle OmaLiikusta löytyvällä lomakkeella tai sähköpostitse info@liikku.fi. Tämä on tärkeää, jotta laskut ohjautuvat oikeaan osoitteeseen. Mikäli alaikäisen henkilön jäsenyydelle tehdään muutoksia (esim. jäsenyyden laajennus tai siirto toiseen keskukseen), tulee maksajan/huoltajan vahvistaa Liikulle että muutoksen voi tehdä.

Näin ostat jäsenyyden alaikäiselle:
  • Valitse sivuilta paikkakunta, keskus ja jäsenyystyyppi. 
  • Täytä alaikäisen jäsenen tiedot liittymislomakkeelle. 
  • Ohjaudut maksusivulle, jossa voit maksaa ensimmäisen kuukauden jäsenyyden/vuosijäsenyyden sekä liittymismaksun. Maksuvälineinä käyvät verkkomaksu, luottokortti ja MobilePay.
  • Ilmoita jäsenyyden maksajan/jäsenen huoltajan tiedot Liikulle joko OmaLiikusta löytyvän lomakkeen tai sähköpostin info@liikku.fi kautta.
  • Jatkossa kuukausimaksut hoituvat kätevästi e-laskulla. Tee tätä varten e-laskusopimus verkkopankissa alaikäisen jäsenen asiakastunnuksella. Saat e-maksun ohjeet sähköpostitse liittyessä ilmoitettuun osoitteeseen. 

Jäsenyytesi on voimassa heti ostohetkestä alkaen. Liityttyäsi saat sähköpostiisi PIN-koodin, jolla voit noutaa jäsenkorttisi Liikun jäsenkorttiautomaatista vaikka saman tien. Koodi on voimassa 72 tuntia. Annamme jäsenyyden alussa aina kolme (3) maksutonta päivää, jotta ehdit varmasti noutaa jäsenkorttisi jäsenkorttiautomaatista ennen kuin maksettu jäsenyysaika alkaa.

Esimerkiksi, jos olet ostanut kortin verkkokaupastamme 2.6., niin maksettu aikasi alkaa kulua vasta 5.6. Korttisi on kuitenkin käyttökelpoinen välittömästi, kun noudat sen. Muistathan tehdä e-laskutussopimuksen verkkopankissasi seitsemän (7) päivän sisällä liittymisestäsi, jotta se ehtii heti seuraavan kuukauden e-laskutusaineiston mukaan.

Saat sähköpostiisi tulevassa liittymisvahvistuksessa kertaluontoisen kuusinumeroisen pin-koodin, jolla voit noutaa jäsenkorttisi jäsenkorttiautomaatista omasta Liikustasi aukioloaikoina klo 5-23. Syötä koodi automaattiin ja paina OK.

Koodi on voimassa 72 tuntia liittymisestä. Koodi toimii kortin haun yhteydessä myös ulko-oven lukijaan. Mikäli et ehdi hakea korttia 72 tunnin sisällä tai olet hukannut koodisi, voit noutaa kortin Liikusta tutustumisaikoina ma-ke klo 16-19. Kortti on voimassa välittömästi ja voit aloittaa treenisi saman tien!

Voit maksaa liittymisen ja ensimmäisen treenikuukauden/ vuosijäsenyyden verkkokaupassa verkkomaksuna, luottokortilla tai MobilePaylla. Myös Smartum Saldo ja ePassi toimivat verkkokaupan maksuvälineinä, jos liikuntasaldo riittää kattamaan koko ostosumman.

Jatkossa maksut hoituvat kätevästi e-laskulla. Tee sitä varten e-laskusopimus verkkopankissasi heti liittymisen jälkeen, jotta se ehtii seuraavan kuukauden e-laskuaineistoon mukaan. Mikäli e-laskusopimus ei ole voimassa, lähetetään lasku postitse jolloin lasku toimitetaan sinulle joko paperisena tai Omapostiin. Postitse lähetetyissä laskuissa on viiden euron laskutuslisä.

Liittymisen jälkeen voit maksaa jäsenyyttäsi Smartum Saldon ja ePassin lisäksi myös muilla erikoismaksuvälineillä. Lue lisää erikoismaksuvälineillä maksamisesta Smartum, ePassi ym. -välilehdeltä.

Voit maksaa liittymisen ja ensimmäisen treenikuukauden / vuosijäsenyyden Smartum Saldolla tai ePassilla suoraan verkkokaupassa, jos liikuntasaldosi riittää kattamaan koko ostosumman.

Mikäli saldoa ei riitä kattamaan koko summaa, tai käytössäsi on jokin muu erikoismaksuväline, voit siirtää saldoa jäsenyyteesi liittymisen jälkeen. Lue maksuvälinekohtaiset ohjeet Smartum, ePassi ym. -välilehdeltä.

Olet saanut sähköpostitse henkilökohtaisen PIN-koodin, jolla voit noutaa jäsenkorttisi Liikun jäsenkorttiautomaatista 72 tunnin sisällä liittymisestäsi. Jos et ehdi noutaa korttiasi tänä aikana, voit hakea sen Liikusta tutustumisaikana ma-ke klo 16-19. Tämä henkilökohtainen jäsenkorttisi toimii avaimena Liikun ulko-oveen, sakaraporttiin ja pukukaappiin. Liikku on avoinna jäsenille joka päivä klo 5-23.

Voit aktivoida vanhan jäsenyytesi OmaLiikku-palvelussa, jolloin liittymismaksusi on 9,90 € normaalin 29,90 euron sijaan. Kirjautua voit samalla sähköpostiosoitteella, jolla olet Liikkuun aikanasi liittynyt. Valitse haluamasi toimipiste ja jäsenyysmuoto ja mikäli tarvitset uuden jäsenkortin. Uudesta kortista veloitamme 9,90 euroa.

Maksa liittymismaksu ja ensimmäisen kuukauden jäsenmaksu/vuosihinta (sekä jäsenkortti) verkkokaupassa. Voit maksaa jäsenyytesi myös Smartum- tai ePassi-saldolla.

Huomaathan, että tilille jo ladattua saldoa ei voida käyttää ennen jäsenyyden aktivointia. Saldo on käytettävissäsi, kun olet maksanut liittymisen ja ensimmäisen kuukauden jäsenmaksun verkkokaupassa.

Vanha jäsenkorttisi aktivoituu käyttöösi välittömästi ja pääset treenaamaan heti! Jos tilasit uuden kortin, saat sähköpostiisi PIN-koodin, jolla voit noutaa jäsenkorttisi Liikun jäsenkorttiautomaatista. Koodi on voimassa 72 tuntia.

Voit hyödyntää tilille jo ladattua liikuntasaldoa jäsenyyteesi toisesta jäsenkuukaudesta alkaen. Huomaathan,että liikuntasaldoa ei voida käyttää ennen jäsenyyden aktivointia. Saldo on käytettävissäsi, kun olet maksanut uudelleenliittymisen ja ensimmäisen kuukauden jäsenmaksun verkkokaupassa.

Myös uusi liikuntasaldo tulee ladata tilillesi vasta uudelleenliittymisen jälkeen, jotta voimme kohdistaa sen jäsenyyteesi. Erikoismaksuvälineiden käsittelyaika on noin neljä viikkoa.

Jos jäsenyytesi on päättynyt maksamattomien laskujen vuoksi, ei jäsenyyden aktivoiminen OmaLiikussa ole mahdollista ennen kuin jäsenmaksuvelka on kuitattu. Kun erääntyneet laskut on maksettu, ota yhteyttä info@liikku.fi rajoituksen poistamiseksi.

Mikäli haluat vaihtaa korttisi pääasiallisesti toiseen Liikkuun, ilmoita siitä meille sähköpostitse osoitteeseen info@liikku.fi. Ilmoita sähköpostissa selkeästi, mistä haluat vaihtaa ja minne. Emme pysty ajastamaan vaihtoa etukäteen, joten laita meille sähköpostia siinä vaiheessa, kun vaihdon voi tehdä. Muutos astuu voimaan saman tien.

Jäsenyyden voi siirtää toimipisteestä toiseen korkeintaan kaksi kertaa vuodessa, vähintään kolmeksi kuukaudeksi kerrallaan. Etuhintaan ostettua jäsenyyttä ei voi siirtää tai laajentaa, ennen kuin kolme (3) jäsenyyskuukautta on kulunut.

Mikäli toimipisteen vaihtaminen johtuu muutosta, muistathan ilmoittaa meille samalla myös uudet yhteystietosi.

Mikäli haluat laajentaa jäsenyytesi useampaan Liikkuun, voit tehdä laajennuspyynnön OmaLiikussa Ota kaikki Liikut käyttöösi-lomakkeella, tai pyydä laajennusta osoitteessa info@liikku.fi. Laajennamme jäsenyytesi kattamaan kaikki toimipisteemme. Huomioithan, että tällöin kuukausimaksuusi on tulee 5 euron lisä. Laajennuksen vähimmäiskesto on yksi jäsenyyskuukausi.

Myös vuosijäsen voi laajentaa jäsenyytensä, jolloin laajennus on voimassa aina sopimuskauden loppuun asti. Sopimuskautta vastaava laajennusmaksu laskutetaan erikseen.

Voit muuttaa toistaiseksi voimassaolevan kuukausijäsenyyden vuosijäsenyydeksi lähettämällä meille sähköpostia osoitteeseen info@liikku.fi

Jäsenyyden voi ostaa 13-vuotiaalle ja sitä vanhemmalle henkilölle. Alle 18-vuotiailta vaaditaan aina huoltajan suostumus, sillä alaikäisen jäsenyys on aina ensisijaisesti huoltajan vastuulla. Tällöin huoltaja on myös ensisijaisesti vastuussa kaikista jäsenyyteen liittyvistä maksuista.

Liikku on sovelletusti esteetön kuntokeskus. Liikkuun pääsee kulkemaan pyörätuolilla ma-ke klo 16-19 välillä, kun paikalla on keskusvastaava, joka voi auttaa liikuntaesteisen henkilön sisäänpääsyssä ja kulkemisessa. Tällöin myös avustaja voi kulkea liikuntaesteisen mukana ilman erillistä kulkuoikeutta.

Kun henkilökuntaa ei ole läsnä, eli ma-ke klo 16-19 ulkopuolisina aikoina, kulku Liikkuun on kulunvalvonnan vuoksi ainoastaan sakaraportista. Mikäli sakaraportista kulkeminen vaatii avustajan mukanaolon, on huomioitava, että tunnistus- ja turvallisuussyistä myös avustajalla tulee olla oma henkilökohtainen jäsenyys Liikkuun.

Lisäksi on myös mahdollista sopia etukäteen Liikun valmentajan kanssa siitä, että hän avustaa sisäänkäynnissä ja treenissä. Näistä palveluista kukin valmentaja veloittaa oman hinnastonsa mukaisesti.

Liikun jäsenyyden voi laittaa tauolle ase-/siviilipalveluksen, raskauden tai vakavan sairauden perusteella. Tauosta tulee sopia erikseen sähköpostitse (info@liikku.fi) ja sen perusteesta tulee esittää luotettava todistus. Tauotuksen vähimmäisaika on 1 kk. Taukoaika hyvitetään sen jälkeen, kun jäsenyyttä on maksettu 12 kuukautta. Vuosijäsenyyttä ei voi tauottaa.

Lähetämme sinulle aina automaattisesti uuden vuosijäsenyyslaskun edellisen vuosijäsenyytesi päättyessä. Vuosijäsenyytesi jatkuu normaalisti, mikäli maksat laskun. Mikäli et maksa maksua, vuosijäsenyytesi päättyy automaattisesti.

Jos haluat vaihtaa vuosisopimuksesi jatkumaan sopimuksen päättymisen jälkeen kuukausisopimuksena, maksa seuraavan kuukauden kk-maksu vuosimaksusi viitenumerolla. Muutamme jäsenyytesi automaattisesti kuukausijäsenyydeksi.

Muista tehdä e-laskutussopimus pankkisi kautta kuukausisopimuksellesi.

Voit aktivoida vanhan jäsenyytesi OmaLiikku-palvelussa, jolloin liittymismaksusi on 9,90 € normaalin 29,90 euron sijaan. Kirjautua voit samalla sähköpostiosoitteella, jolla olet Liikkuun aikanasi liittynyt. Valitse haluamasi toimipiste ja jäsenyysmuoto ja mikäli tarvitset uuden jäsenkortin. Uudesta kortista veloitamme 9,90 euroa.

Maksa liittymismaksu ja ensimmäisen kuukauden jäsenmaksu/vuosihinta (sekä jäsenkortti) verkkokaupassa. Voit maksaa jäsenyytesi myös Smartum- tai ePassi-saldolla.

Huomaathan, että tilille jo ladattua saldoa ei voida käyttää ennen jäsenyyden aktivointia. Saldo on käytettävissäsi, kun olet maksanut liittymisen ja ensimmäisen kuukauden jäsenmaksun verkkokaupassa.

Vanha jäsenkorttisi aktivoituu käyttöösi välittömästi ja pääset treenaamaan heti! Jos tilasit uuden kortin, saat sähköpostiisi PIN-koodin, jolla voit noutaa jäsenkorttisi Liikun jäsenkorttiautomaatista. Koodi on voimassa 72 tuntia.

Laita meille viestiä muutoksesta osoitteeseen info@liikku.fi tai tee osoitteenmuutosilmoitus OmaLiikusta löytyvän lomakkeen kautta.

Jos sähköpostiosoitteesi on yhdistetty useamman henkilön jäsenyyteen (esimerkiksi alaikäisen lapsen jäsenyys), ei kirjautuminen OmaLiikkuun onnistu. Ilmoita tällöin jokaisen jäsenen sähköpostiosoite meille osoitteeseen info@liikku.fi, niin päivitämme sähköpostiosoitteet jäsentietoihin.

Kuukausijäsenyydessä on yhden jäsenyyskuukauden irtisanomisaika. Irtisanoutuminen kannattaa siis tehdä kuukautta ennen omaa eräpäivää, jolloin seuraavan kuun laskua ei enää tule. Jäsenyytesi katkaistaan loppumaan päivä ennen seuraavaa eräpäivää.

Voit liittyä uudelleen Liikun jäseneksi OmaLiikku -palvelussa. Tällöin liittymismaksusi on vain 9,90 € normaalin 29,90 € sijaan. Pidä siis varalta jäsenkorttisi tallessa myös irtisanoutumisen jälkeen, sillä voit uudelleenaktivoida sen milloin haluat. Kirjautumistunnus OmaLiikku -palveluun on se sähköpostiosoite, jolla olet alunperin liittynyt jäseneksi. Salasanan saat tilattua kirjautumissivun linkistä.

Voit irtisanoa toistaiseksi voimassaolevan kuukausijäsenyytesi verkkosivuillamme OmaLiikku -palvelussa. Kirjautumistunnus on se sähköpostiosoite, jolla olet luonut jäsenyytesi. Salasanan saat tilattua kirjautumissivun linkistä. Kuukausijäsenyydessä on yhden jäsenyyskuukauden irtisanomisaika.

Vuosijäsenyys päättyy automaattisesti vuoden kuluttua liittymisestä, mikäli et maksa uutta vuosijäsenyyttä tai vaihda sitä kuukausijäsenyyteen.

Huomaathan, että kuukausijäsenyydessä laskun maksamattajättäminen ei korvaa irtisanomisilmoitusta eikä poista maksuvelvollisuutta. Kuukausijäsenyyden irtisanomiseen tarvitaan aina kirjallinen irtisanomisilmoitus.

Jos olet irtisanonut jäsenyytesi lähiaikoina, eikä irtisanoutuminen ole ehtinyt astua voimaan, voit pyytää irtisanoutumisen peruuttamista sähköpostitse info@liikku.fi. Tällöin irtisanoutumisen peruminen on maksutonta ja korttisi toimii normaalisti.

Mikäli irtisanomisaika on kulunut umpeen ja irtisanoutuminen on astunut voimaan, voit aktivoida jäsenyytesi uudelleen OmaLiikussa. Tällöin liittymismaksu on 9,90 € (norm. 29,90 €).

Liikun jäsenyyden irtisanomisaika on yksi (1) jäsenyyskuukausi ennen seuraavaa eräpäivääsi.

Jos eräpäiväsi on esimerkiksi kuun 15. päivä ja haluat irtisanoa jäsenyytesi kesäkuusta alkaen, tulee sinun silloin tehdä irtisanominen toukokuun 15. päivään mennessä. Jäsenyytesi on tällöin voimassa 14. kesäkuuta asti.

Liikku – Yleiset Sopimusehdot

1. Jäsenyys

Liikun jäseneksi liittyminen tapahtuu täyttämällä liittymislomake, joka löytyy Liikun verkkosivuilta. Liittymislomakkeella valitaan jäsenyystyyppi (toistaiseksi voimassa oleva jäsenyys tai vuosijäsenyys) sekä kuntosali tai kuntosalit, joissa jäsen haluaa kuntoilla.

Liikun jäsenyys edellyttää aloitusmaksun sekä kuukausimaksun tai vuosimaksun suorittamista valitusta jäsenyydestä riippuen. Alle 18-vuotias henkilö voi liittyä Liikun jäseneksi huoltajan suostumuksella. Jäsenyyden alaikäraja on 13 vuotta.

Jäsenyyteen kuuluu valitun kuntosalin tai valittujen kuntosalien rajoitukseton käyttö kuntosalin aukioloaikoina. Jäsenyys ei sisällä laiteopastusta eikä henkilökohtaista kuntosaliohjausta tai -ohjelmaa.

2. Aloitusmaksu

Jäseneksi liittymisen yhteydessä maksetaan kertaluontoinen aloitusmaksu. Aloitusmaksulla katetaan jäsenyyden perustamiskuluja sekä kulkukortin kustannukset. Aloitusmaksua ei palauteta.

Aloitusmaksu veloitetaan aina jäsenyyttä perustettaessa.

3. Jäsenyysvaihtoehdot

3.1. Toistaiseksi voimassa oleva jäsenyys

Jäsenyys on voimassa toistaiseksi. Jäsenyyden irtisanomisaika on yksi jäsenyyskuukausi. Irtisanotun jäsenyyden päättymispäivä määräytyy jäsenen henkilökohtaisen laskujen eräpäivän mukaan. Eräpäivän muodostumisesta on kerrottu alempana. Irtisanominen tulee tehdä Liikun verkkosivujen kautta OmaLiikku-palvelussa tai lähettämällä vapaamuotoinen irtisanomisilmoitus sähköpostilla osoitteeseen info(at)liikku.fi.

Jäsenyyttä perustettaessa maksetaan liittymismaksu sekä ensimmäisen kuukauden kuukausimaksu. Seuraavien kuukausien kuukausimaksu maksetaan e-laskulla tai alempana selostetuilla erikoismaksuvälineillä. Kuukausimaksujen eräpäiväksi tulee liittymispäivä lisättynä kolmella (3) päivällä. Jos jäseneksi liittyminen tapahtuu kuun 7. päivä, tulee eräpäiväksi seuraavina kuukausina 10. päivä.

Toistaiseksi voimassa olevan jäsenyyden maksutavat:

a) E-lasku

Kuukausimaksu voidaan maksaa e-laskulla niin, että maksu veloitetaan eräpäivänä. Jäsenelle lähetetään ohjeet e-laskulla maksamiseen sähköpostitse liittymisen yhteydessä. E-laskusopimus tulee tehdä 3 päivän sisällä liittymisestä. Jäsenen tulee tutustua huolellisesti ohjeeseen, jotta maksu tulee suoritettua oikein. Mikäli e-laskusopimus ei ole voimassa, lasku lähetetään postitse ja paperilaskuun lisätään 5 euron laskutuslisä.

E-laskun yleiset ehdot:

Mikäli haluat maksaa Visa- tai MasterCard-korteilla, Liikku toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ja palvelut ostajalle.

Maksutapareklamaatioista vastaa Paytrail Oy (Entinen Suomen Verkkomaksut Oy). Suomen Verkkomaksut Oy toimii Visa tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Suomen Verkkomaksut Oy:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Suomen Verkkomaksut Oy on myös maksun saaja.

Suomen Verkkomaksut Oy Ohjelmakaari 10, 40500 Jyväskylä Puhelin: 0207 181730 y-tunnus: 2122839-7

b) Erikoismaksuvälineet 

Kuukausimaksu voidaan maksaa myös Smartum liikuntaseteleillä, Smartum saldolla, Virikeseteleillä, ePassilla, Tyky-seteleillä, Tyky-onlinella, Edenredin mobiilimaksulla tai Liikun lahjakortilla. Edellä mainittuja maksuvälineitä kutsutaan näissä ehdoissa erikoismaksuvälineiksi. Allekirjoitetut setelit voi jättää Liikun kuntosaleilla sijaitseviin lukollisiin postilaatikkoihin tai ne voi tuoda henkilökohtaisesti Liikun kuntosaleille tutustumisaikana ma-ke klo 16.00–19.00. Smartum-saldo, ePassi, Tyky-online sekä Edenred-mobiilimaksu lähettävät kuitin maksusta suoraan Liikulle. 

Erikoismaksuvälineillä maksettaessa maksu lisätään asiakkaan OmaLiikku-tilin saldoon, joka vähenee automaattisesti tulevien kuukausien kuukausimaksuissa. Erikoismaksuvälineillä maksettaessa on maksu suoritettava viimeistään neljä viikkoa ennen sen kuukauden omaa eräpäivää mihin haluaa hyvityksen kohdistuvan. Mikäli maksu suoritetaan myöhemmin, tulee jäsenen maksaa kyseisen kuukauden kuukausimaksu laskulla. Tällöin erikoismaksuvälineellä tehty maksu hyvitetään seuraavien kuukausien kuukausimaksuista. Smartum saldoa, ePassia ja Liikun lahjakorttia lukuunottamatta erikoismaksuvälineillä ei voida maksaa aloitusmaksua eikä ensimmäisen kuukauden kuukausimaksua. OmaLiikku-tilille ladattu erikoismaksuvälinesaldo säilyy jäsenyyden päättymisen jälkeen tilillä ja on käytettävissä kolmen (3) vuoden ajan.  

c) Paperilasku

Paperilaskuun lisätään 5 euron laskutuslisä. Paperilasku lähetetään mikäli laskua ei voida muuten toimittaa. E-lasku on suositeltavin vaihtoehto.

3.2. Vuosijäsenyys

Vuosijäsenyys alkaa, kun aloitusmaksu ja vuosijäsenyys on kokonaisuudessaan maksettu. Vuosijäsenyys on voimassa vuoden määräajan jäsenyyden alkamispäivästä lukien, eikä sitä voi irtisanoa päättymään kesken sopimuskauden. Vuosijäsenyyden päättyessä jäsenyyden voi uusia, lopettaa tai jäsenyystyyppiä muuttaa.

Vuosimaksu ja aloitusmaksu maksetaan jäsenyyttä perustettaessa. Mikäli haluat maksaa vuosijäsenyyden edellä mainituilla erikoismaksuvälineillä, lähetä asiasta sähköpostia osoitteeseen info(at)liikku.fi ennen liittymislomakkeen täyttämistä.

4. Jäsenkortti

Liittymisen jälkeen jäsenelle lähetetään sähköpostitse PIN-koodi, jolla henkilökohtaisen jäsenkortin voi noutaa ensisijaiseksi valitun keskuksen jäsenkorttiautomaatista. Koodi on voimassa 72 tuntia. Kortin voi noutaa myös Liikusta tutustumisaikana ma-ke klo 16.00-19.00. Jäsenkortti on kulkukortti Liikun tiloihin ja se mahdollistaa Liikun palvelujen käytön jäsenyyden aikana. Jäsenkortti toimii myös pukukaappien avaimena.

Jäsenkortin katoamisesta on viipymättä ilmoitettava sähköpostitse Liikun henkilökunnalle. Korvaavan jäsenkortin voi noutaa Liikusta ma-ke klo 16.00-19.00. Vialliset kortit vaihdetaan veloituksetta, mutta käytössä vaurioituneen tai kadonneen kortin uusimisesta veloitetaan 9,90 € korvaus. Jäsenkortti on henkilökohtainen ja sitä ei saa luovuttaa toisen henkilön käyttöön.

5. Yleiset jäsenehdot

Liikun jäsenyys on henkilökohtainen eikä sitä voi siirtää tai vuokrata toiselle henkilölle. Jäsenkorttia ei saa luovuttaa toisen käyttöön. Mikäli Liikku havaitsee kortin väärinkäytöksiä, on sillä oikeus päättää jäsenyys välittömästi ja periä jäseneltä 200 euron sopimusrikkomusmaksu. Mikäli jäsenyys on päätetty väärinkäytöksen takia, Liikulla ei ole velvollisuutta palauttaa maksettuja maksuja jäsenelle.

Liikku voi harkintansa mukaan joko keskeyttää tai päättää jäsenyyden maksamattomien jäsenmaksujen tai kuntosalin ilmapiiriin sopimattoman käytöksen vuoksi. Lisäksi Liikulla on oikeus päättää jäsenyys, mikäli jäsen rikkoo näitä yleisiä sopimusehtoja, jossa tapauksessa Liikulla ei ole velvollisuutta palauttaa etukäteen maksettuja jäsenmaksuja.

Mikäli jäsenyys on keskeytetty maksamattomien jäsenmaksujen vuoksi, tulee jäsenen ottaa yhteyttä sähköpostilla Liikkuun osoitteeseen info(at)liikku.fi sopiakseen maksamattomien laskujen maksamisesta ja jäsenyyden palauttamisesta. Liikulla on oikeus siirtää maksamattomat laskut perintään.

Jäsenyydessä ei ole taukomahdollisuutta, paitsi raskauden, asepalveluksen tai vakavan sairauden perusteella. Tauosta tulee sopia sähköpostitse osoitteessa info@liikku.fi ja sen perusteesta tulee esittää luotettava todistus. Tauon ehtona on vähintään 12 kuukautta kestänyt yhtäjaksoinen jäsenyys. Vuosijäsenyyttä ei voi tauottaa.

Kuntoilu Liikussa tapahtuu jäsenen omalla vastuulla ja jäsenen tulee noudattaa Liikun kuntosaleilla esillä olevia laitteiden käyttöohjeita ja muuta ohjeistusta. Jäsenen tulee huomioida, että Liikussa ei ole aina henkilökuntaa paikalla. Liikun tiloissa on tallentava kameravalvonta. Liikku ei vastaa henkilövahingoista tai aineellisista vahingoista, jotka aiheutuvat jäsenelle tai tämän omaisuudelle. Jäsen vastaa itse vakuutuksistaan.

Asiakas tiedostaa, että toisen henkilön kuvaaminen ilman lupaa pukuhuoneessa tai muussa vastaavassa tilassa on Liikun pukuhuoneissa kielletty ja rikoslain 24 luvun 6 §:n mukaisesti tuomittava salakatseluna. Asiakas sitoutuu siihen, että mikäli hän kuvaa pukuhuoneessa siten että kuvassa näkyy myös muita, kysyy hän suostumuksen kuvaamiselle muilta pukuhuoneessa olevilta.

Jäsenen tulee ilmoittaa Liikkuun nimen, puhelinnumeron, sekä osoitteen muutoksesta.

Liikku pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin. Hintojen muutokset ilmoitetaan Liikun verkkosivuilla ja jäsenille lähetettävällä uutiskirjeellä ja ne astuvat voimaan ilmoituspäivää seuraavan kuun alusta lukien. Liikulla on oikeus yksipuolisesti muuttaa näitä Yleisiä Sopimusehtoja. Kulloinkin voimassa olevat Yleiset Sopimusehdot löytyvät Liikun verkkosivuilta.

Liikasuoritusten ja virheellisten maksujen palautuksesta peritään 5 € palvelumaksu.

Liikulla ei ole velvollisuutta hyvittää jäsenen maksamia maksuja, mikäli se joutuu hetkellisesti sulkemaan Liikun kuntosalin tai osan kuntosalista siellä suoritettavien välttämättömien huoltotöiden tai muiden vastaavien syiden vuoksi.

Liikulla on oikeus siirtää sopimus kolmannelle ilman jäsenen nimenomaista suostumusta.

Liikku ei ole vastuussa ylivoimaisista esteistä, jotka estävät tai rajoittavat Liikun jäsentä käyttämästä Liikun kuntosalia. Ylivoimaiseksi esteeksi katsotaan sellainen tapahtuma, jota Liikku ei ole voinut ennakoida tai estää kohtuullista huolellisuutta noudattaen. Ylivoimaisia esteitä ovat esimerkiksi sota, epidemiat, pandemiat, sisäiset levottomuudet, luonnonmullistukset, yleinen liikenteen tai tietoliikenteen keskeytyminen, lakko tai muu yhtä merkittävä ja epätavallinen syy.

Saat sähköpostiisi tulevassa liittymisvahvistuksessa kertaluontoisen kuusinumeroisen pin-koodin, jolla voit noutaa jäsenkorttisi jäsenkorttiautomaatista omasta Liikustasi aukioloaikoina klo 5-23. Syötä koodi automaattiin ja paina OK.

Koodi on voimassa 72 tuntia liittymisestä. Koodi toimii kortin haun yhteydessä myös ulko-oven lukijaan. Mikäli et ehdi hakea korttia 72 tunnin sisällä tai olet hukannut koodisi, voit noutaa kortin Liikusta tutustumisaikoina ma-ke klo 16-19. Kortti on voimassa välittömästi ja voit aloittaa treenisi saman tien!

Voit aktivoida vanhan korttisi OmaLiikku-palvelussa, tällöin liittymismaksusi on 9,90 € normaalin 29,90 euron sijaan. Vanha kortti aktivoituu käyttöösi välittömästi. 

Ilmoita kadonneesta jäsenkortistasi välittömästi OmaLiikussa tai sähköpostitse osoitteeseen info@liikku.fi. Uuden jäsenkortin saat näppärimmin, kun haet sen Liikusta päivystysaikaan ma–ke klo 16–19. Uudesta kortista veloitetaan 9,90 € maksu. Maksu veloitetaan seuraavalla laskullasi. Vuosisopimuksissa uudesta kortista tulee erillinen e-lasku ja ostot laskutetaan kuukausittain. Ilman e-laskusopimusta lasku tulee paperisena ja siihen lisätään viiden (5) euron laskutuslisä. 

Mikäli korttisi menee rikki, saat Liikusta uuden jäsenkortin päivystysaikana ma–ke klo 16–19. Jos kortti on päässyt vaurioitumaan käytössä, uudesta kortista veloitetaan 9,90 € maksu. Maksu veloitetaan seuraavalla laskullasi. Vuosisopimuksissa uudesta kortista tulee erillinen e-lasku ja ostot laskutetaan kuukausittain. Ilman e-laskusopimusta lasku tulee paperisena ja siihen lisätään viiden (5) euron laskutuslisä. 

Vialliset kortit vaihdetaan veloituksetta. Pidäthän uudesta kortistasi hyvää huolta.

Jäsenkorttisi toimii kulkuavaimena salille joka päivä klo 5-23. Käytä jäsenkorttiasi ulko-ovella ja sakaraportilla olevan kortinlukijan numeroalueen päällä. Valo muuttuu vihreäksi ja pääset kulkemaan ovesta / portista.

Jäsenkorttisi toimii myös pukukaappisi oven avaimena. Paina pukukaapin ovea kädelläsi kiinni ja siirrä jäsenkorttisi kaapin ovessa olevan napin/reiän päälle. Paina kortilla nappia tai pidä korttia reiän päällä. Kuulet naksahduksen/äänen, ovi on lukittu.

Pukukaapin oven avaaminen toimii samalla tavalla. Paina kaapin ovea kevyesti ja aseta korttisi napin / reiän päälle. Kuulet äänen ja ovi avautuu.

Joskus käy niin, että kortin muistiin on jäänyt aiemmin lukittu kaappi, eikä se siksi anna lukita uutta kaappia. Kannattaakin olla tarkkana, ettei kaappi jää lukituksi treenin jälkeen. Tule käymään Liikussa päivystysaikana ma–ke klo 16–19, niin uudelleenaktivoimme kortin. Sen jälkeen korttisi toimii jälleen pukukaapin avaimena.

Voit ostaa välipala-automaatista välipalaa helposti omalla jäsenkortillasi. Ostoraja on 30 euroa / päivä.

  • Vie kortti automaatin lukijan päälle
  • Näppäile haluamasi välipalan tuotenumero
  • Poimi välipala automaatin luukusta

Välipala veloitetaan seuraavalla kuukausilaskullasi. Huomioithan, että automaattia käyttääksesi tulee sinulla olla voimassaoleva e-laskusopimus. Vuosisopimuksissa välipalaostokset laskutetaan erillisellä e-laskulla kuukausittain tai seuraavan vuoden ehdotelmalaskun (seuraava vuosijäsenyytesi) yhteydessä, jos vuoden välipalaostomäärä on hyvin pieni. Ilman e-laskusopimusta lasku tulee paperisena ja siihen lisätään viiden (5) euron laskutuslisä. Välipaloja ei voi maksaa liikuntasaldolla.

Korttisi lakkaa toimimasta, mikäli laskusi on erääntynyt yli 30 päivää sitten. Vastaavasti jäsenkorttisi aktivoituu, kun olet maksanut erääntyneet laskusi. Huomaathan, että jäsenyyden päättäminen tulee aina hoitaa joko irtisanomislomakkeen tai sähköposti-ilmoituksen kautta. Laskun maksamatta jättäminen ei päätä jäsenyyttä, vaan jäsenmaksuvelvollisuutesi jatkuu normaalisti, kunnes olemme vastaanottaneet irtisanomisilmoituksesi. Maksamattomat laskut siirrämme kolmannelle taholle perintään normaalien käytäntöjen mukaisesti.

Liikun jäsenyys on henkilökohtainen, eikä sitä voi siirtää tai vuokrata toiselle henkilölle. Jäsenkorttia ei saa luovuttaa toisen käyttöön. Mikäli Liikku havaitsee kortin väärinkäytöksiä, on sillä oikeus päättää jäsenyys välittömästi ja periä jäseneltä 200 euron sopimusrikkomusmaksu.

Voit maksaa jäsenyyttäsi Smartum-, Sporttipassi-/ePassi- sekä Edenred-saldoilla sekä Smartum liikunta/kultturiseteleillä, Virikeseteleillä ja Tyky-seteleillä. 

Huomioithan, että ensimmäisen kuukauden jäsenmaksu sekä liittymismaksu tulee aina maksaa verkkokauppamme kautta – tällöin erikoismaksuvälineet eivät Smartum saldoa ja ePassia lukuunottamatta ole käytössä. Liity siis jäseneksi tai aktivoi vanha jäsenyytesi uudelleen ennen kuin siirrät erikoismaksuvälinesaldoa tai tuot liikuntaseteleitä Liikkuun, jotta voimme kohdistaa edun jäsenyyteesi.

Kaikilla erikoismaksuvälineillä maksettaessa setelit tai sähköinen saldo tulee toimittaa neljä viikkoa ennen seuraavan laskun eräpäivää, jotta saldo ehtii varmasti laskun käsittelyyn. Mikäli lasku on lähetetty ennen setelien/saldon käsittelyä, hyvitys siirtyy seuraavan kuukauden laskutukseen.

Liikuntasetelit voit jättää Liikun sisältä löytyvään lukolliseen palautelaatikkoon tai päivystäjälle päivystysaikaan ma–ke 16–19. Jokaisessa setelissä tulee olla nimesi ja asiakasnumerosi selkeällä käsialalla. Huomaathan, että Liikkuun siirrettyjä seteleitä tai liikuntasaldoa ei palauteta.

Katso alta maksuvälinekohtaiset ohjeet erikoismaksuvälineillä maksamiseen. Tarkemmat erikoismaksuvälineiden käyttöohjeet löydät aina ko. erikoismaksuvälineen omilta verkkosivuilta. Huomaathan, että välipala-automaatin ostoksia ei voi maksaa erikoismaksuvälineillä.

Voit maksaa liittymisen erikoismaksuvälineillä suoraan verkkokaupassa, jos

  1. Käytössäsi on Smartum Saldo tai ePassi
  2. Ja saldosi riittää kattamaan sekä liittymismaksun että ensimmäisen kuukauden jäsenmaksun / vuosijäsenyyden

Mikäli käytössäsi on muu erikoismaksuväline tai saldosi ei riitä kattamaan ensimmäistä maksua kokonaisuudessaan, maksa liittyminen ja ensimmäinen treenikuukausi verkkokaupassa. Voit siirtää erikoismaksuvälinesaldoa tilillesi heti liittymisen jälkeen ja kattaa sillä tulevia maksujasi. Huomaathan, että liikuntaetujen käsittelyaika on neljä viikkoa. Katso erikoismaksuvälinekohtaiset ohjeet tarkemmin alta. 

Uusi jäsen

Voit maksaa vuosijäsenyytesi myös erikoismaksuvälineillä. Jos sinulla on käytössäsi Smartum saldo tai ePassi ja saldosi riittää koko vuosijäsenyyden kattamiseen, voit maksaa erikoismaksuvälineillä suoraan verkkokaupassa.

Jos käytössäsi on jokin muu erikoismaksuväline, tai saldosi ei riitä kattamaan koko vuosijäsenyyttä, liity ensin kuukausijäseneksi ja maksa liittyminen ja ensimmäinen treenikuukausi verkkopankissa. Siirrä sen jälkeen haluamasi määrä liikuntasaldoa / toimita liikuntasetelit Liikkuun ja ilmoita sähköpostitse osoitteeseen info@liikku.fi, että haluat vaihtaa jäsenyytesi vuosijäsenyydeksi ja käyttää maksuun lataamasi saldot. 

Vanha jäsen

Vuosijäsenyyden maksaminen onnistuu erikoismaksuvälineillä. Lataa saldoa tai toimita setelit Liikkuun n. kuukautta ennen kuluvan vuosijäsenyyskautesi päättymistä, niin saldo/setelit kuittaavat seuraavaa vuosijäsenyyslaskuasi automaattisesti. Mikäli saldo/setelit eivät kata koko vuosijäsenyyttä, saat loppuosasta laskun. 

Jos olet jo ehtinyt saada ehdotuslaskun seuraavasta vuosijäsenyyskaudesta ja haluat maksaa laskun tai sen osan erikoismaksuvälineillä, lataa saldoa tai toimita setelit Liikkuun pikimmiten. Ilmoita tämän jälkeen sähköpostitse info@liikku.fi, että haluat käyttää lataamaasi saldoa/tuomiasi seteleitä laskun kuittaamiseen.

Kuukausijäsen

Kaikilla erikoismaksuvälineillä maksettaessa setelit tai sähköinen saldo tulee toimittaa neljä viikkoa ennen seuraavan kuukausilaskusi eräpäivää, jotta saldo ehtii varmasti laskun käsittelyyn. Mikäli lasku on lähetetty ennen setelien/saldon käsittelyä, hyvitys siirtyy seuraavan kuukauden laskutukseen.

Saldo ei ole siis ehtinyt vielä rekisteröityä jäsenyyteesi, vaan alkaa hyvittää jäsenmaksuasi seuraavasta laskusta lähtien. Maksa tullut lasku normaalisti. Kuukausittaisen laskujen eräpäivän voit tarkistaa OmaLiikusta.

Vuosijäsen

Vuosijäsenyydessä lasku lähetetään jo hyvissä ajoin ennen vuosijäsenyyden päättymistä, jotta ehdimme tehdä mahdolliset muutokset jäsenyydellesi. Mikäli haluat maksaa saapuneen vuosijäsenyyslaskun tai sen osan liikuntaedulla, lataa saldoa tai tuo setelit Liikkuun ja ilmoita sen jälkeen meille sähköpostitse info@liikku.fi, että maksat laskun tai sen osan edulla. 

Voit hyödyntää tilille jo ladattua liikuntasaldoa jäsenyyteesi toisesta jäsenkuukaudesta alkaen. Huomaathan,että liikuntasaldoa ei voida käyttää ennen jäsenyyden aktivointia. Saldo on käytettävissäsi, kun olet maksanut uudelleenliittymisen ja ensimmäisen kuukauden jäsenmaksun verkkokaupassa.

Myös uusi liikuntasaldo tulee ladata tilillesi vasta uudelleenliittymisen jälkeen, jotta voimme kohdistaa sen jäsenyyteesi. Erikoismaksuvälineiden käsittelyaika on noin neljä viikkoa.

Liittyminen:
  • Smartum Saldo käy maksuvälineenä verkkokaupassamme, jos saldo riittää kattamaan koko jäsenyyden. Tarvitset maksamiseen Smartum tunnuksesi. Liittyminen ja ensimmäinen treenikuukausi tulee maksaa kokonaisuudessaan Smartum Saldolla. Summaa ei voi jakaa eri maksuvälineiden välillä.
Kuukausijäsenyys - siirrä saldo 4 viikkoa ennen laskun eräpäivää:
  • Voit käyttää Smartum saldoa tulevien kuukausimaksujesi kattamiseen. Muistathan liittyä ensin jäseneksi verkkokaupassa, jotta voimme kohdistaa saldon jäsenyyteesi.
  • Siirrä Smartum -saldoa Liikkuun OmaLiikku -palvelun kautta. Muista klikata "palaa palveluntarjoajan sivuille" -painiketta saldon lataamisen jälkeen.
  • Voit siirtää Smartum -saldoa Liikulle myös Smartum Pay-sovelluksen kautta. Kohdista tällöin maksu omaan Liikkuusi. Saamme saldosiirrosta automaattisen kuittauksen, joten sovelluksen kuittia ei tarvitse näyttää paikan päällä Liikussa.
  • Saldo tulee siirtää aina 4 viikkoa ennen seuraavan laskun eräpäivää, jotta se ehtii käsittelyyn ajoissa. Mikäli saldo ei ehdi tulevan laskun käsittelyyn mukaan, se käytetään automaattisesti seuraavan kuukausimaksun kuittaamiseen.
  • Voit siirtää kerralla saldoa useamman kuukausimaksun edestä. Saldo käytetään automaattisesti kk-maksujen kuittaamiseen. Siirrettyjä saldoja ei palauteta, vaikka jäsenyys päättyisi ja saldoja on vielä sisällä. Saldon määrän voit tarkistaa OmaLiikku -palvelusta.
  • Jo tulleita laskuja ei voi maksaa Smartum -saldolla.
  • Huomaathan, että Liikkuun siirrettyä saldoa ei palauteta tai vaihdeta rahaksi.
  • Tarkemmat tiedot maksamiseen liittyen voit lukea Smartumin sivuilta.
Vuosijäsenyys:
  • Voit maksaa vuosijäsenyyden liittyessäsi Liikun verkkokaupassa, mikäli saldo riittää kattamaan koko summan.
  • Mikäli saldo ei riitä kattamaan koko vuosijäsenyyttä, liity ensin kk-jäseneksi (maksutapana käy Smartum saldo). Siirrä tämän jälkeen haluamasi summa Liikkuun OmaLiikku-palvelussa tai Smartum Pay-sovelluksella ja ilmoita meille sähköpostitse (info@liikku.fi), että vaihdat kk-jäsenyyden vuosijäsenyyteen. Käytämme siirtämäsi saldon vuosijäsenyyteen ja saat mahdollisesta puuttuvasta summasta laskun. Näin sinulla on treenikuukausia 1 + 12.
  • Huomaathan, että Liikkuun siirrettyä saldoa ei palauteta tai vaihdeta rahaksi.
  • Tarkemmat tiedot maksamiseen liittyen voit lukea Smartumin sivuilta.
Liittyminen:
  • ePassi käy maksuvälineenä verkkokaupassamme. Tarvitset maksamiseen ePassi-tunnuksesi. Liittyminen tulee maksaa kokonaisuudessaan ePassi-saldolla. Summaa ei voi jakaa eri maksuvälineiden välillä.
Kuukausijäsenyys - siirrä saldo 4 viikkoa ennen laskun eräpäivää:
  • Siirrä ePassi -saldoa Liikkuun OmaLiikku -palvelun kautta. Muista kilkata "palaa palveluntarjoajan sivuille" -painiketta saldon lataamisen jälkeen.
  • Voit siirtää ePassi -saldoa Liikulle myös ePassin sovelluksen kautta. Kohdista tällöin maksu omaan Liikkuusi. Saamme saldosiirrosta automaattisen kuittauksen, joten sovelluksen kuittia ei tarvitse näyttää paikan päällä Liikussa.
  • Saldo tulee siirtää aina 4 viikkoa ennen seuraavan laskun eräpäivää, jotta se ehtii käsittelyyn ajoissa. Mikäli saldo ei ehdi tulevan laskun käsittelyyn mukaan, se käytetään automaattisesti seuraavan kuukausimaksun kuittaamiseen.
  • Voit siirtää kerralla saldoa useamman kuukausimaksun edestä. Saldo käytetään automaattisesti kk-maksujen kuittaamiseen. Siirrettyjä saldoja ei palauteta, vaikka jäsenyys päättyisi ja saldoja on vielä sisällä. Saldon määrän voit tarkistaa OmaLiikku -palvelusta.
  • Jo tulleita laskuja ei voi maksaa ePassi-saldolla.
  • Huomaathan, että Liikkuun siirrettyä saldoa ei palauteta tai vaihdeta rahaksi.
  • Tarkemmat tiedot maksamiseen liittyen voit lukea ePassin sivuilta.
Vuosijäsenyys:
  • Voit maksaa vuosijäsenyyden liittyessäsi Liikun verkkokaupassa, mikäli saldo riittää kattamaan koko summan.
  • Mikäli saldo ei riitä kattamaan koko vuosijäsenyyttä, liity ensin kk-jäseneksi (maksutapana käy ePassi-saldo). Siirrä tämän jälkeen haluamasi summa Liikkuun OmaLiikku-palvelussa tai ePassi-sovelluksella ja ilmoita meille sähköpostitse (info@liikku.fi), että vaihdat kk-jäsenyyden vuosijäsenyyteen. Käytämme siirtämäsi saldon vuosijäsenyyteen ja saat mahdollisesta puuttuvasta summasta laskun. Näin sinulla on treenikuukausia 1 + 12.
  • Huomaathan, että Liikkuun siirrettyä saldoa ei palauteta tai vaihdeta rahaksi.
  • Tarkemmat tiedot maksamiseen liittyen voit lukea ePassin sivuilta.
Liittyminen:
  • Huomioithan, että ensimmäisen kuukauden jäsenmaksu sekä liittymismaksu tulee aina maksaa verkkokauppamme kautta – tällöin erikoismaksuvälineet eivät ole käytössä.
Kuukausijäsenyys - siirrä saldo 4 viikkoa ennen laskun eräpäivää:
  • Liity jäseneksi verkkokaupassamme ja maksa liittymismaksu ja ensimmäinen kuukausimaksu verkkomaksuna. Emme voi kohdistaa saldoa jäsenyyteesi tätä ennen.
  • Siirrä Edenred -saldoa Liikkuun MyEdenred-sovelluksen mobiilimaksuna. Saamme saldosiirrosta automaattisen kuittauksen, joten sovelluksen kuittia ei tarvitse näyttää paikan päällä Liikussa.
  • Saldo tulee siirtää aina 4 viikkoa ennen seuraavan laskun eräpäivää, jotta se ehtii käsittelyyn ajoissa. Mikäli saldo ei ehdi tulevan laskun käsittelyyn mukaan, se käytetään automaattisesti seuraavan kuukausimaksun kuittaamiseen.
  • Voit siirtää kerralla saldoa useamman kuukausimaksun edestä. Saldo käytetään automaattisesti kk-maksujen kuittaamiseen. Siirrettyjä saldoja ei palauteta, vaikka jäsenyys päättyisi ja saldoja on vielä sisällä. Saldon määrän voit tarkistaa OmaLiikku -palvelusta.
  • Jo tulleita laskuja ei voi maksaa Edenred-saldolla.
  • Huomaathan, että Liikkuun siirrettyä saldoa ei palauteta tai vaihdeta rahaksi.
  • Tarkemmat tiedot maksamiseen liittyen voit lukea Edenredin sivuilta.
Vuosijäsenyys:
  • Liity ensin kuukausijäseneksi verkkokaupassamme ja maksa liittymismaksu ja ensimmäinen kuukausimaksu verkkomaksuna. Emme voi kohdistaa saldoa jäsenyyteesi tätä ennen.
  • Siirrä tämän jälkeen haluamasi summa Liikkuun MyEdenred-sovelluksella ja ilmoita meille sähköpostitse (info@liikku.fi), että vaihdat kk-jäsenyyden vuosijäsenyyteen.  Käytämme siirtämäsi saldon vuosijäsenyyteen ja saat mahdollisesta puuttuvasta summasta laskun. Näin sinulla on treenikuukausia 1 + 12.
  • Huomaathan, että Liikkuun siirrettyä saldoa ei palauteta tai vaihdeta rahaksi.
  • Tarkemmat tiedot maksamiseen liittyen voit lukea Edenredin sivuilta.
Liittyminen:
  • Huomioithan, että ensimmäisen kuukauden jäsenmaksu sekä liittymismaksu tulee aina maksaa verkkokauppamme kautta – tällöin erikoismaksuvälineet eivät ole käytössä.
Kuukausijäsenyys - toimita setelit 4 viikkoa ennen laskun eräpäivää:
  • Liity jäseneksi verkkokaupassamme ja maksa liittymismaksu ja ensimmäinen kuukausimaksu verkkomaksuna. Emme voi kohdistaa seteleitä jäsenyyteesi tätä ennen.
  • Liikuntasetelit voit jättää Liikun sisältä löytyvään lukolliseen palautelaatikkoon tai valmentajalle tutustumisaikaan ma–ke 16–19. Jokaisessa setelissä tulee olla nimesi ja asiakasnumerosi selkeällä käsialalla.
  • Setelit tulee toimittaa aina 4 viikkoa ennen seuraavan laskun eräpäivää, jotta ne ehtivät käsittelyyn ajoissa. Mikäli setelit eivät ehdi tulevan laskun käsittelyyn mukaan, ne käytetään automaattisesti seuraavan kuukausimaksun kuittaamiseen.
  • Voit toimittaa kerralla seteleitä useamman kuukausimaksun edestä. Setelit käytetään automaattisesti kk-maksujen kuittaamiseen. Toimitettuja seteleitä ei palauteta, vaikka jäsenyys päättyisi ja saldoa on vielä sisällä. Seteleillä lunastetun saldon määrän voit tarkistaa OmaLiikku -palvelusta.
  • Jo tulleita laskuja ei voi maksaa Smartum liikunta-ja kulttuuriseteleillä
  • Huomaathan, että Liikkuun tuotuja seteleitä ei palauteta tai vaihdeta rahaksi.
  • Tarkemmat tiedot maksamiseen liittyen voit lukea Smartumin sivuilta.
Vuosijäsenyys:
  • Liity ensin kuukausijäseneksi verkkokaupassamme ja maksa liittymismaksu ja ensimmäinen kuukausimaksu verkkomaksuna. Emme voi kohdistaa seteleitä jäsenyyteesi tätä ennen.
  • Liikuntasetelit voit jättää Liikun sisältä löytyvään lukolliseen palautelaatikkoon tai päivystäjälle päivystysaikaan ma–ke 16–19. Jokaisessa setelissä tulee olla nimesi ja asiakasnumerosi selkeällä käsialalla. Ilmoita meille sähköpostitse (info@liikku.fi), että vaihdat kk-jäsenyyden vuosijäsenyyteen. Käytämme toimittamasi setelit vuosijäsenyyteen ja saat mahdollisesta puuttuvasta summasta laskun. Näin sinulla on treenikuukausia 1 + 12.
  • Huomaathan, että Liikkuun tuotuja seteleitä ei palauteta tai vaihdeta rahaksi.
  • Tarkemmat tiedot maksamiseen liittyen voit lukea Smartumin sivuilta.
Liittyminen:
  • Huomioithan, että ensimmäisen kuukauden jäsenmaksu sekä liittymismaksu tulee aina maksaa verkkokauppamme kautta – tällöin erikoismaksuvälineet eivät ole käytössä.
Kuukausijäsenyys - toimita setelit 4 viikkoa ennen laskun eräpäivää:
  • Liity jäseneksi verkkokaupassamme ja maksa liittymismaksu ja ensimmäinen kuukausimaksu verkkomaksuna. Emme voi kohdistaa saldoa jäsenyyteesi tätä ennen.
  • Virikesetelit voit jättää Liikun sisältä löytyvään lukolliseen palautelaatikkoon tai valmentajalle tutustumisaikaan ma–ke 16–19. Jokaisessa setelissä tulee olla nimesi ja asiakasnumerosi selkeällä käsialalla.
  • Setelit tulee toimittaa aina 4 viikkoa ennen seuraavan laskun eräpäivää, jotta ne ehtivät käsittelyyn ajoissa. Mikäli setelit eivät ehdi tulevan laskun käsittelyyn mukaan, ne käytetään automaattisesti seuraavan kuukausimaksun kuittaamiseen.
  • Voit toimittaa kerralla seteleitä useamman kuukausimaksun edestä. Setelit käytetään automaattisesti kk-maksujen kuittaamiseen. Toimitettuja seteleitä ei palauteta, vaikka jäsenyys päättyisi ja saldoa on vielä sisällä. Seteleillä lunastetun saldon määrän voit tarkistaa OmaLiikku -palvelusta.
  • Jo tulleita laskuja ei voi maksaa Virikeseteleillä.
  • Huomaathan, että Liikkuun tuotuja seteleitä ei palauteta tai vaihdeta rahaksi.
  • Tarkemmat tiedot maksamiseen liittyen voit lukea Edenredin sivuilta.
Vuosijäsenyys:
  • Liity ensin kuukausijäseneksi verkkokaupassamme ja maksa liittymismaksu ja ensimmäinen kuukausimaksu verkkomaksuna. Emme voi kohdistaa seteleitä jäsenyyteesi tätä ennen.
  • Virikesetelit voit jättää Liikun sisältä löytyvään lukolliseen palautelaatikkoon tai päivystäjälle päivystysaikaan ma–ke 16–19. Jokaisessa setelissä tulee olla nimesi ja asiakasnumerosi selkeällä käsialalla. Ilmoita meille sähköpostitse (info@liikku.fi), että vaihdat kk-jäsenyyden vuosijäsenyyteen. Käytämme toimittamasi setelit vuosijäsenyyteen ja saat mahdollisesta puuttuvasta summasta laskun. Näin sinulla on treenikuukausia 1 + 12.
  • Huomaathan, että Liikkuun tuotuja seteleitä ei palauteta tai vaihdeta rahaksi.
  • Tarkemmat tiedot maksamiseen liittyen voit lukea Edenredin sivuilta.
Liittyminen:
  • Huomioithan, että ensimmäisen kuukauden jäsenmaksu sekä liittymismaksu tulee aina maksaa verkkokauppamme kautta – tällöin erikoismaksuvälineet eivät ole käytössä.
Kuukausijäsenyys - toimita setelit 4 viikkoa ennen laskun eräpäivää:
  • Liity jäseneksi verkkokaupassamme ja maksa liittymismaksu ja ensimmäinen kuukausimaksu verkkomaksuna. Emme voi kohdistaa saldoa jäsenyyteesi tätä ennen.
  • Liikuntasetelit voit jättää Liikun sisältä löytyvään lukolliseen palautelaatikkoon tai valmentajalle tutustumisaikaan ma–ke 16–19. Jokaisessa setelissä tulee olla nimesi ja asiakasnumerosi selkeällä käsialalla.
  • Setelit tulee toimittaa aina 4 viikkoa ennen seuraavan laskun eräpäivää, jotta ne ehtivät käsittelyyn ajoissa. Mikäli setelit eivät ehdi tulevan laskun käsittelyyn mukaan, ne käytetään automaattisesti seuraavan kuukausimaksun kuittaamiseen.
  • Voit toimittaa kerralla seteleitä useamman kuukausimaksun edestä. Setelit käytetään automaattisesti kk-maksujen kuittaamiseen. Toimitettuja seteleitä ei palauteta, vaikka jäsenyys päättyisi ja saldoa on vielä sisällä. Seteleillä lunastetun saldon määrän voit tarkistaa OmaLiikku -palvelusta.
  • Jo tulleita laskuja ei voi maksaa Tyky-seteleillä.
  • Huomaathan, että Liikkuun tuotuja seteleitä ei palauteta tai vaihdeta rahaksi.
  • Tarkemmat tiedot maksamiseen liittyen voit lukea Tykyn sivuilta
Vuosijäsenyys:
  • Liity ensin kuukausijäseneksi verkkokaupassamme ja maksa liittymismaksu ja ensimmäinen kuukausimaksu verkkomaksuna. Emme voi kohdistaa seteleitä jäsenyyteesi tätä ennen.
  • Tyky-setelit voit jättää Liikun sisältä löytyvään lukolliseen palautelaatikkoon tai päivystäjälle päivystysaikaan ma–ke 16–19. Jokaisessa setelissä tulee olla nimesi ja asiakasnumerosi selkeällä käsialalla. Ilmoita meille sähköpostitse (info@liikku.fi), että vaihdat kk-jäsenyyden vuosijäsenyyteen. Käytämme toimittamasi setelit vuosijäsenyyteen ja saat mahdollisesta puuttuvasta summasta laskun. Näin sinulla on treenikuukausia 1 + 12.
  • Huomaathan, että Liikkuun tuotuja seteleitä ei palauteta tai vaihdeta rahaksi.
  • Tarkemmat tiedot maksamiseen liittyen voit lukea Tykyn sivuilta.

OmaLiikkuun lataamaasi liikuntaetua käytetään tuleviin jäsenmaksuihisi niin kauan, kuin saldoa riittää.

Passiivisessa (irtisanotussa) jäsenyydessä saldo säilyy OmaLiikku-tililläsi kolmen (3) vuoden ajan tehdystä latauksesta.

Kuukausijäsenenä laskusi eräpäivä toistuu samana kuukausittain. Voit tarkistaa oman kuukausittaisen eräpäiväsi OmaLiikusta. Vuosijäsenyydessä voit tarkistaa oman vuosittaisen eräpäiväsi sähköpostitse info@liikku.fi.

Liittyessäsi Liikkuun voit maksaa liittymismaksun ja ensimmäisen kuukauden jäsenmaksun / vuosijäsenyyden Liikun verkkokaupassa

  • verkkopankkimaksuna
  • luottokortilla
  • MobilePay -maksuna
  • Smartum Saldolla tai ePassilla (jos saldosi riittää kattamaan koko ostosumman)
  • lahjakortilla

Jatkossa jäsenmaksut hoituvat kätevästi e-laskuna. Muista tilata e-lasku heti liittymisen jälkeen, jotta laskutussopimus ehtii seuraavalle kuukausilaskullesi. Ilman e-laskusopimusta lasku lähetetään sinulle postitse paperisena tai Omapostiin. Postitse lähetetyssä laskussa on viiden (5) euron laskutuslisä.

Liittymisen jälkeen kuukausimaksuja voi kattaa myös muilla erikoismaksuvälineillä. Lue tarkemmat tiedot erikoismaksuvälineillä maksamisesta "Smartum, ePassi ym." -välilehdeltä. 

Liikun jäsenmaksut maksetaan aina sähköisesti.

E-laskun saat käyttöösi, kun tilaat verkkopankistasi uuden e-laskun ja valitset laskuttajaksi Liikku. Laskun tunnisteena toimii asiakastunnuksesi. Asiakasnumerosi löydät OmaLiikku-palvelusta sekä sähköpostiisi tulleesta vahvistusviestistä. Mikäli olet jo saanut paperilaskun, niin asiakasnumerosi löytyy myös laskustasi nimesi yläpuolelta.

E-laskun tilaamisen jälkeen saat laskun kuukausittain verkkopankkiisi e-laskuihin hyväksyttäväksi.  Halutessasi voit valita automaattisen hyväksynnän, jolloin maksut velotetaan suoraan tililtäsi eräpäivänä. On tärkeää muistaa tehdä e-laskutussopimus verkkopankissasi heti liittymisen jälkeen, jotta laskutussopimus on voimassa heti seuraavan kuukauden laskusta lähtien.

Annamme liittymisen yhteydessä aina kolme maksutonta treenipäivää, jotta ehdit varmasti noutaa jäsenkorttisi Liikun jäsenkorttiautomaatista. Olet liittyessäsi maksanut ensimmäisen kuukauden jäsenyyden, joten seuraava jäsenmaksusi erääntyy kuukauden ja kolmen päivän päästä. Eräpäivät ovat kuukausittain aina samat, eli esimerkiksi 12.1., 12.2., 12.3. jne. Lasku seuraavasta kaudesta lähetetään aina muutamaa viikkoa ennen eräpäivää, jotta se ehtii varmasti ajoissa sinulle.

Jos olet ostanut ennakkojäsenyyden, eikä kuntokeskusta ei ole vielä avattu, jäsenyytesi astuu voimaan sinä päivänä, kun kuntokeskus avataan. Et siis maksaa mitään siitä ajasta, kun keskus ei vielä ole auki.

Voit maksaa jäsenyyttäsi myös erikoismaksuvälineillä. Huomaathan, että käyttääksesi erikoismaksuvälineitä maksamiseen, sinulla tulee olla olemassa oleva Liikun jäsenyys, jotta voimme kohdistaa liikuntasaldon jäsenyyteesi. Poikkeuksena Smartum Saldo ja ePassi, joilla voit maksaa suoraan verkkokaupassa.

Lisätietoja erikoismaksuvälineistä löydät "Erikoismaksuvälineet" -välilehdeltä.

Irtisano ensin Liikun e-lasku vanhasta pankistasi. Odota vuorokausi, ja tilaa sen jälkeen uusi e-lasku uudesta pankistasi. Valitse laskuttajaksi Liikku ja käytä asiakasnumeroasi laskun tunnisteena. Mikäli haluat, voit valita laskulle automaattisen hyväksynnän, jolloin maksu veloitetaan suoraa tililtäsi laskun eräpäivänä.

Voi olla, että e-laskun tilaus on tehty pankkijärjestelmään liian myöhään, tai e-laskusopimus on poistettu. Tällöin lasku tulee postitse. Postitse lähetetystä laskusta veloitamme viiden (5) euron laskutuslisän. E-lasku tulisi aina tehdä heti liittymisen jälkeen, jotta se ehtii mukaan pankin järjestelmiin seuraavan kuun laskua varten.

Liikun jäsenyydessä on yhden jäsenyyskuukauden irtisanomisaika. Laskutuskaudesta riippuen voit siis saada vielä yhden laskun irtisanoutumisesi jälkeen. Maksathan laskusi normaalisti, se on jäsenyytesi viimeinen.

Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen info@liikku.fi, niin lähetämme sinulle laskukopion. Mainitse sähköpostissa asiakastunnuksesi ja nimesi. 

Kun jäsenyys tehdään alaikäiselle jäsenelle, ilmoita maksajan/huoltajan laskutusosoite joko OmaLiikusta löytyvällä lomakkeella tai sähköpostitse info@liikku.fi. Tämä on tärkeää, jotta laskut ohjautuvat oikeaan osoitteeseen.

Mikäli et löytänyt vastausta kysymykseesi, otathan yhteyttä Kuntokeskus Liikun asiakaspalveluun info@liikku.fi.

Liikasuoritusten ja virheellisten maksujen osalta ole yhteydessä info@liikku.fi Liikasuoritusten ja virheellisten maksujen palautuksesta peritään 5 € palvelumaksu.

Liikun lahjakortti käy maksuvälineenä Liikun verkkokaupassa, syöttämällä lahjakorttikoodi kohtaan "lahjakorttikoodi" ja painamalla "päivitä". Jos lahjakortin summa on suurempi kuin suorittamasi maksu, siirtyy loppuosa lahjakortista Liikku-tilillesi ja sitä käytetään automaattisesti tuleviin kuukausimaksuihisi. Lahjakortilla maksamista koskee sama sääntö kuin liikuntaetuja, eli lahjakortin saldo tulee ladata Liikulle 4 viikkoa ennen sen laskun eräpäivää, jolle lahjakortin haluaa kohdistaa. Jo saapuneita laskuja ei voi maksaa lahjakortilla. Jäsenyyden ollessa voimassa, voit ladata lahjakortin jäsenyydellesi OmaLiikussa. Latauksen jälkeen lahjakortin saldoa hyödynnetään automaattisesti tuleviin maksuihisi. 

Lähetä sähköpostia valmennusvastaavallemme osoitteeseen valmennus@liikku.fi. Olemme sinuun yhteydessä pikimmiten.

  • Liittyessäsi Liikun jäseneksi, sinulla on mahdollisuus ostaa AlkuLiikku -ohjaus, joka on oiva tapa aloittaa saliharjoittelu joko aivan ensimmäistä kertaa tai pitkän tauon jälkeen. AlkuLiikun hinta on 29,90 €. Paketti sisältää yhden 45-60 minuutin valmennustapaamisen, jossa käydään yhdessä läpi valitsemaasi harjoitusohjelmaa. Voit tuoda tapaamiseen oman 1- tai 2-jakoisen harjoitusohjelmasi tai valita tavoitteidesi mukaisen ohjelman Liikun nettisivuilta. Tapaamisen aikana valmentaja käy ohjelman läpi kanssasi liike liikkeeltä, jotta saat varmasti turvallisen ja motivoivan alun lihaskuntoharjoittelullesi Liikussa. Voit käyttää tapaamisen myös liike- tai tekniikkaopastukseen.
  • Jos haluat henkilökohtaisempaa ja syvällisempää ohjausta, voit ostaa erilaisia valmennuspaketteja suoraan Liikun sivuilla esitellyiltä valmentajilta. Jokaisella valmentajalla on oma hinnastonsa ja palveluvalikoimansa. Valmennukseen liittyen olethan yhteydessä suoraan valmentajaan.

Mikäli olet vasta liittymässä jäseneksi, sinun kannattaa ehdottomasti ostaa liittymisen yhteydessä AlkuLiikku -ohjaus. Ohjaus maksaa 29,90 € ja sisältää yhden valmennustapaamisen. Tapaamisessa valmentaja opastaa sinulle valitsemasi harjoitusohjelman. Voit tuoda tapaamiseen oman 1- tai 2-jakoisen harjoitusohjelmasi tai valita tavoitteesi mukaisen ohjelman Liikun nettisivuilta. AlkuLiikku -ohjauksen avulla pääset mukavasti alkuun lihaskuntoharjoittelussa, ja saat myös maistiaisen siitä, millaista olisi harjoitella valmentajan ohjauksessa.

Jos haluat kattavamman valmennuksen, sinun kannattaa rohkeasti laittaa viestiä Liikun valmentajille ja jutella tavoitteistasi ja erilaisista valmennusvaihtoehdoista. Osaavan valmentajan ohjauksessa harjoittelu on paitsi turvallista, myös tuloksekasta ja motivoivaa.

Liikussa toimivilla valmentajilla on aina voimassaoleva yhteistyösopimus Liikun kanssa. Heidät on erikseen valittu hakuprosessin kautta ja heidät on perehdytetty Liikun toimintaan. Näin ollen ulkopuoliset personal trainerit eivät voi vapaasti käyttää Liikun tiloja ammattinsa harjoittamiseen. Erikoisluvalla ulkopuolinen personal trainer voi kuitenkin valmentaa maksimissaan kaksi erillistä valmennuskertaa Liikun tutustumisaikana ma–ke klo 16–19. Lupa pyydetään valmentajan toimesta, lähettämällä sähköpostia osoitteeseen valmennus@liikku.fi.

Liikussa kaikki valmentajat toimivat itsenäisinä ammatinharjoittajina. Meillä voit siis valmentaa omalla tyylilläsi, omien tuotteidesi ja oman hinnastosi mukaisesti. Puitteet Liikussa ovat kohdillaan: jokaisesta Liikusta löytyy runsaasti tilaa ja laadukkaat laitteet valmentamiseen. Liikussa valmentaminen edellyttää voimassaolevaa valmennussopimusta Liikun kanssa.

Lue lisää ja ota yhteyttä täältä.

Liikku on auki vuoden jokaisena päivänä klo 05.00–23.00. Tervetuloa treenaamaan ja treeni-iloa!

Liikun jäsenenä sinulla on käytössäsi henkilökohtainen jäsenkortti, jolla pääset kulkemaan Liikun kulkuportista sisään. Korttia näytetään portissa olevaan lukijaan. Mikäli kortti on voimassa, lukija näyttää vihreää valoa, ja pääset kulkemaan portista kuntokeskuksen puolelle. Kortin väärinkäytöstä seuraa välitön jäsenyyden katkaiseminen.

Jos kulkuportti näyttää punaista valoa voivat syyt voi olla jokin seuraavista:

  • kortti ei ole voimassa kyseiseen Liikkuun
  • kortissa on mekaaninen vika (esim. särö on voinut rikkoa kortin rfid-sirun)
  • erääntynyt maksu on lukinnut kortin käytön
  • jäsenyys on päättynyt

Mikäli kortin kanssa on ongelmia, ilmoita siitä saman tien osoitteeseen info@liikku.fi, niin tutkimme, miten saamme korttisi mahdollisimman nopeasti takaisin käyttöösi

Laita meille viestiä muutoksesta osoitteeseen info@liikku.fi tai tee osoitteenmuutosilmoitus OmaLiikusta löytyvän lomakkeen kautta.

Liikussa ei ole kahvilaa, mutta aulasta löydät juoma- ja välipala-automaatit.

Liikun jäsenyyden alaikäraja on 13 vuotta ja jokaisella kävijällä tulee olla voimassaoleva Liikun jäsenyys. Tätä nuorempia henkilöitä ei voida tuoda kuntosalitiloihin.

Ystäväsi on lämpimästi tervetullut mukanasi treenaamaan ja tutustumaan Liikkuun ma–ke klo 16–19. Tutustumiskäynnillä voi käydä kerran, ja se on tietysti täysin maksutonta.

Liikussa ei ole ohjattuja ryhmäliikuntatunteja. Voit sen sijaan tutustua Liikun pienryhmävalmennuksiin, joista ilmoitetaan Liikun infonäytöillä. Voit tiedustella ryhmävalmennuksista myös suoraan oman Liikkusi valmentajalta.

Liikussa ei ole saunaa. Olemme panostaneet erinomaisiin pukuhuoneisiin ja suihkutiloihin. Lisäksi jokaiselle liikkujalle on käytössä lukollinen kaappi treenin ajaksi.

Kaikissa toimipisteissämme on lukittavat säilytyskaapit. Saat ne lukittua jäsenkorttisi avulla painamalla kortilla lukitusnappi pohjaan. Lukko aukeaa, kun painat kortillasi uudelleen lukitusnappia. 

Liikkuun pääsee sisälle vain henkilökohtaisella avainkortilla, joten tiedämme aina, keitä salilla on. Käytössämme ovat nauhoittavat valvontakamerat ja turvakutsujärjestelmä. Apua saat tarvittaessa muutamassa minuutissa. Jokaisen salin seinällä on turvallisuusinfojuliste, josta löydät ohjeet avun saantia varten. Vartiointifirma kiertää illalla sulkemassa kuntosalimme. Meillä voit siis liikkua turvallisin mielin.

Kaikissa Liikun toimipisteissä käy siivooja 3–6 kertaa viikossa riippuen kuntosalin kävijämäärästä. Valvomme aktiivisesti kaikkien kuntosaliemme siisteyttä. Mikäli havaitset siisteydessä parantamisen varaa, otathan meihin yhteyttä!

Kaikki kuntosalilaitteemme siistitään viikoittain sekä huolletaan kuukausittain. Lisäksi kaikki laitteemme huolletaan ja käydään perusteellisesti läpi kahdesti vuodessa. Yllättäviin huoltotarpeisiin reagoidaan aina välittömästi.

Meille on erittäin tärkeää, että kaikki laitteet ovat toimintakunnossa jatkuvasti. Mikäli havaitset huoltotarpeita, otathan meihin välittömästi yhteyttä osoitteeseen info@liikku.fi, niin saamme laitteen toimintakuntoon mahdollisimman pian!

Voit ostaa välipala-automaatista välipalaa helposti omalla jäsenkortillasi. Ostoraja on 30 euroa / päivä.

  • Vie kortti automaatin lukijan päälle
  • Näppäile haluamasi välipalan tuotenumero
  • Poimi välipala automaatin luukusta

Välipala veloitetaan seuraavalla kuukausilaskullasi. Huomioithan, että automaattia käyttääksesi tulee sinulla olla voimassaoleva e-laskusopimus. Vuosisopimuksissa välipalaostokset laskutetaan erillisellä e-laskulla kuukausittain tai seuraavan vuoden ehdotelmalaskun (seuraava vuosijäsenyytesi) yhteydessä, jos vuoden välipalaostomäärä on hyvin pieni. Ilman e-laskusopimusta lasku tulee paperisena ja siihen lisätään viiden (5) euron laskutuslisä. Välipaloja ei voi maksaa liikuntasaldolla.

Jokaisessa Liikussa pukuhuoneista löytyy useampi suihku. 

Sujuvasta treenistä vastaavat kaikki liikkulaiset yhdessä. Yleisiä ohjeita sujuvaan treeniin Liikussa ovat mm. seuraavat:
1) Omaa Liikku-korttia ei saa lainata toiselle 
2) Kun kuvaat, huomioi kanssatreenaajat
3) Laske painot rauhassa alas ja vapauta laite muille taukosi ajaksi
4) Magnesiumin käyttö Liikussa ei ole sallittua
5) Liikkulaisen pukukoodiin kuuluu paita, housut, sukat/kengät
6) Anna kaverille treenirauha sekä äänenkäytön että turvavälin osalta. 

Tutustu Liikun etikettiin lisää täältä.

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi?

Ota yhteyttä