Enkat uusiksi - Kyykky

10 viikon valmennus Liikun jäsenille

Alkaa 2.11.
Vielä ehdit mukaan!
Hinta Liikun jäsenille 79 €

Enkat uusiksi on kolmen liikkeen kokonaisuus, josta voit valita itsellesi kiinnostavimman osuuden tai käydä vaikka kaikki peräkkäin läpi. 10 viikon jaksossa priorisoit yhtä liikettä, josta voit siirtyä ylläpitoon ja aloittaa toisen liikkeen priorisoinnin. Voit kierrättää ohjelmaa pitkin vuotta ja nostaa tuloksia aina vain uudelle tasolle!

Enkat uusiksi -kyykkyvalmennus yhdistää maailman parhaan voimaharjoittelututkimustiedon ja käytännön oivallukset, joiden avulla Eetu Aalto on saavuttanut muutamassa vuodessa kansallisen ja kansainvälisen kärjen voimanostossa. Saat siis maailmanluokan oppia oman jalkakyykkytuloksesi parantamiseksi.

Kesto

10 viikkoa, kolme treeniä viikossa (4 viikon perusvoima- ja 6 viikon maksimivoimakausi)

Kenelle?

Enkat uusiksi –kyykkyvalmennus on suunnattu tavoitteelliselle, tuloshakuiselle sekä fyysistä kuntoaan kunnianhimoisesti kehittävälle treenaajalle, jotka haluavat nostaa kyykkytuloksensa seuraavalle tasolle. Valmennuskokonaisuus on erinoimainen sinulle, joka haluat kehittää itseäsi ja hyötyä salilla viettämästäsi ajasta optimaalisesti. Sinulle, joka haluat kasvaa salilla kävijästä treenaajaksi.

Sinulla tulee olla aktiivista treenitaustaa vähintään puoli vuotta, mielellään reilusti enemmänkin, jotta saat valmennuksesta täyden hyödyn irti. Kyykyn on hyvä olla liikkeenä jollain lailla tuttu ennen treenien aloittamista.

Kenelle ei?

Ei nopeiden, helppojen ja ohi kiitävien tulosten tavoitteilijoille. Tässä valmennuksessa ei laihduteta!

Valmennuksen tausta: 

Enkat uusiksi -kyykkyvalmennuksen opit pohjautuvat vankkaan tutkimusnäyttöön sekä ammattivalmentaja/ personal trainer Riku Aallon ja voimanoston miesten Suomen mestarin Eetu Aallon oppeihin sekä oivalluksiin. 

Miksi tehty? 

Enkat uusiksi - kyykkyvalmennus on luotu, jota sinäkin voit hyödyntää huippuluokan suorituskykyvalmennusosaamista omien tavoitteidesi saavuttamiseksi.

Mitä saat?

Pelkän jalkakyykkytuloksen optimoiminen olisi liian helppoa ja lyhytnäköistä. Siksi haluamme tarjota sinulle kokonaisvaltaisen näkemyksen ja ohjelman, jolla parannat paitsi voimatasojasi, myös lihastasapainoasi, kehonhallintaasi, liikkuvuuttasi, kehonkoostumustasi sekä kokonaisvaltaista hyvinvointiasi.

Tässä valmennuksessa saat:

  • Ammattimaiset ja voimatasosi optimoivat ohjelmointimallit, jotka sisältävät kolme salitreeniä viikossa.
  • Ohjeet siitä, kuinka yhdistät kyykkyvalmennuksen muihin treeneihisi - upota valmennus siis osaksi treeniohjelmaasi.
  • Huipputulokset mahdollistavat, perustason ravitsemusohjeet, joilla varmistat, että saat riittävästi energiaa tulosten takomiseen.
  • Ohjeet tuloksekkaaseen lihashuoltoon ja palautumiseen.
  • Yhdessä paketissa huippuvalmentajien sekä voimanoston miesten Suomen mestarin ja nuorten ennätysmiehen opit voimatasojesi optimoimiseen kymmenen viikon jaksossa (kuuden viikon perusvoimakausi ja neljän viikon maksimivoimakausi).

Näin upotat Enkat uusiksi -valmennuksen normaaliin treeniohjelmaasi

Valmennukseen kuuluu kolme treeniä viikossa ja voit upottaa ne osaksi muuta treeniohjelmaasi, kunhan huolehdit, ettei kokonaiskuormitus käy liian raskaaksi.

Enkat uusiksi valmennus sopii hyvin osaksi normaalia treeniohjelmaasi, kun muistat seuraavat pointit:
  • Valmennuksen ajan kannattaa priorisoida tähän valmennukseen sisältyvät treeniohjelmat ykköseksi
  • Ylävartalon lihaksia kannattaa treenata 1-2 kertaa viikossa moninivelliikkeitä (punnerrus- ja vetoliikkeet) painottaen, ja niitä sopivasti eristävillä treeniliikkeillä täydentäen.
  • Lisäksi viikkoon on hyvä mahduttaa 1-3 aerobista, 30-60 minuutin mittaista, kevyttä ja palautumista tukevaa treeniä. Sopiva syketaso on noin 60-75 % maksimisykkeestä. Voit toteuttaa ne mielesi mukaan kävellen, hölkäten, hiihtäen, fillaroiden, uiden/vesijuosten tai kuntosalin aerobisia laitteita hyödyntäen.
  • Muista myös venytellä, tehdä toiminnallisia liikkuvuusharjoituksia (samoja kuin lämmittelyohjelmassasi) ja huoltaa kehoasi sitä enemmän, mitä kovemmin sitä kuormitat.

Mitä voit saavuttaa? 

10 viikkoa on lyhyt aika, mutta riittävän pitkä periodi suorituskykysi kehittämiseksi uudelle tasolle. Neljän viikon perusvoimajakso rakentaa pohjia sekä lihasmassaa, joka jalostetaan paremmaksi suorituskyvyksi ja voimatasoiksi sitä seuraavan kuuden viikon maksimivoimajakson aikana. Lähtötasostasi riippuen lupaamme sinulle noin 10-30 % parannuksen jalkakyykyn maksimivoimatuloksessasi. Lähde messiimme – se kannattaa!

Eetu Aalto 

Eetu Aalto on miesten Suomen mestari voimanostossa alle 74 kg sarjassa sekä nuorten Suomen ennätysmies yhteistuloksessa (635kg) ja maastavedossa (267,5kg). Koulutukseltaan Eetu on liikuntaneuvoja, personal trainer sekä voima-, ravinto- ja psyykkinen valmentaja. Eetu toimii fysiikkavalmentajana useille kansainvälisen tason urheilijoille (mm. naisten jalkakyykyn Euroopan mestari ja voimanoston EM3 (+50v) sekä useille NHL- ja KHL -kiekkoilijoille). 

Eetu toimii vastuuvalmentajana Limingantullin Liikussa, Oulussa.

info@edutraining.fi

Riku Aalto

Eetun isä-valmentaja Riku Aalto on personal trainingin uranuurtaja Suomessa. Koulutukseltaan Riku on fysioterapeutti, personal trainer sekä ammatti-, voima- ja ravintovalmentaja. Riku on tunnettu myös perustamistaan yrityksistä Trainer4Yousta ja Fitrasta, sekä kirjoittamistaan noin 40 liikunta-, treeni- ja hyvinvointikirjasta.