Enkat uusiksi - Leuanveto

Verkkovalmennus Liikun jäsenille

Alkaa 2.11.
Vielä ehdit mukaan!
Hinta Liikun jäsenille 79 €

Enkat uusiksi on kolmen liikkeen kokonaisuus, josta voit valita itsellesi kiinnostavimman osuuden tai käydä vaikka kaikki peräkkäin läpi. 10 viikon jaksossa priorisoit yhtä liikettä, josta voit siirtyä ylläpitoon ja aloittaa toisen liikkeen priorisoinnin. Voit kierrättää ohjelmaa pitkin vuotta ja nostaa tuloksia aina vain uudelle tasolle!

Enkat uusiksi -leuanvetovalmennus yhdistää maailman parhaan voimaharjoittelututkimustiedon ja käytännön oivallukset, joiden avulla Eetu Aalto on saavuttanut muutamassa vuodessa kansallisen ja kansainvälisen kärjen voimanostossa. Saat siis maailmanluokan oppia oman leuanvetotuloksesi parantamiseksi.

Kesto

10 viikkoa (4 viikon perusvoima- ja 6 viikon maksimivoimakausi)

Kenelle?

Leuanveto on ylävartalon vetävien lihasten kuningasliike! Enkat uusiksi -leuanvetovalmennus on tarkoitettu sinulle, joka haluat parantaa leuanvedon toisto- tai maksimivoimatulostaan ammattimaisen valmennuksen opeilla.

Valmennus on suunnattu tavoitteelliselle, tuloshakuiselle sekä fyysistä kuntoaan kunnianhimoisesti kehittävälle treenaajalle. Enkat uusiksi -valmennus on erinoimainen valinta sinulle, joka haluat kehittää itseäsi ja hyötyä salilla viettämästäsi ajasta optimaalisesti. Sinulle, joka haluat kasvaa salilla kävijästä treenaajaksi.

Hyvä lähtötaso on, kun sinulla on jo vähän kokemusta leuanvedosta ja pystyt tekemään vähintään 2-5 toistoa kehonpainolla. Suurimman hyödyn valmennuksesta saat, jos saat lähtökohtaisesti tehtyä noin 10 toistoa kehonpainolla.

Kenelle ei?

Enkat uusiksi –leuanvetovalmennus ei ole tarkoitettu henkilölle, joka etsii nopeinta, helpointa ja trendikkäintä tietä tulostasonsa kohentamiseksi. Tässä valmennuksessa ei laihduteta!

Valmennuksen tausta: 

Valmennus kokoaa yhteen tuoreimman tutkimustiedot sekä parhaat käytännön vinkit ja oivallukset tuloksekkaasta voimaharjoittelusta. Saat teknisiä ohjeita, nousujohteisen ohjemointimallin, monipuoliset treeniohjelmat, ravitsemus- ja lihashuoltovinkit sekä valmentajan ja muun valmennusryhmän tuen Facebook–ryhmän muodossa. 

Miksi tehty? 

Enkat uusiksi –leuanvetovalmennus on luotu, jotta muutkin kuin henkilökohtaisessa valmennuksessa olevat henkilöt voisivat hyödyntää ammattivalmentajan osaamista ja saisivat nauttia laadukkaasta valmennuksesta helposti, edullisesti ja taatusti tuloksekkaasti!

Mitä saat?

Tämä valmennus ei keskity pelkästään leuanvetotuloksen optimoimiseen, vaan kehittää sinua ja suorituskykyäsi kokonaisvaltaisella otteella. Vahvan selän, lihaksikkaiden käsivarsien ja kasvaneiden voimatasojen lisäksi onnistut parantamaan myös lihastasapainoasi, kehonhallintaasi ja kehonkoostumustasi. 

Tässä valmennuksessa saat:

  • Ammattimaiset ja voimatasosi optimoivat ohjelmointimallit, jotka sisältävät kolme salitreeniä viikossa.
  • Ohjeet siitä, kuinka yhdistät leuanvetovalmennuksen muihin treeneihisi - upota valmennus siis osaksi treeniohjelmaasi.
  • Huipputulokset mahdollistavat, perustason ravitsemusohjeet, joilla varmistat, että saat riittävästi energiaa tulosten takomiseen.
  • Ohjeet tuloksekkaaseen lihashuoltoon ja palautumiseen
  • Yhdessä paketissa huippuvalmentajien sekä voimanoston miesten Suomen mestarin ja nuorten ennätysmiehen opit voimatasojesi optimoimiseen kymmenen viikon jaksossa (kuuden viikon perusvoimakausi ja neljän viikon maksimivoimakausi)

Näin upotat Enkat uusiksi -valmennuksen normaaliin treeniohjelmaasi

Enkat uusiksi -valmennus sopii hyvin osaksi normaalia treeniohjelmaasi, kun muistat seuraavat pointit:

  • Valmennuksen ajan kannattaa priorisoida tähän valmennukseen sisältyvät treeniohjelmat ykköseksi
  • Salitreenien lisäksi viikkoon on hyvä mahduttaa 1-3 aerobista, 30-60 minuutin mittaista, kevyttä ja palautumista tukevaa treeniä. Sopiva syketaso on noin 60-75 % maksimisykkeestä. Voit toteuttaa ne mielesi mukaan kävellen, hölkäten, hiihtäen, fillaroiden, uiden/vesijuosten tai kuntosalin aerobisia laitteita hyödyntäen.
  • Muista myös venytellä, tehdä toiminnallisia liikkuvuusharjoituksia (samoja kuin lämmittelyohjelmassasi) ja huoltaa kehoasi sitä enemmän, mitä kovemmin sitä kuormitat.

Mitä voit saavuttaa? 

10 viikkoa on lyhyt aika, mutta riittävän pitkä periodi suorituskykysi kehittämiseksi uudelle tasolle. Neljän viikon perusvoimajakso rakentaa voimatason perusteita sekä lihasmassaa, joka jalostetaan paremmaksi suorituskyvyksi ja voimatasoiksi sitä seuraavan 6 viikon maksimivoimajakson aikana. Lähtötasostasi riippuen lupaamme sinulle noin 10-30 % parannuksen leuanvedon maksimivoimatuloksessasi. 

Eetu Aalto 

Eetu Aalto on miesten Suomen mestari voimanostossa alle 74 kg sarjassa sekä nuorten Suomen ennätysmies yhteistuloksessa (635kg) ja maastavedossa (267,5kg). Koulutukseltaan Eetu on liikuntaneuvoja, personal trainer sekä voima-, ravinto- ja psyykkinen valmentaja. Eetu toimii fysiikkavalmentajana useille kansainvälisen tason urheilijoille (mm. naisten jalkakyykyn Euroopan mestari ja voimanoston EM3 (+50v) sekä useille NHL- ja KHL -kiekkoilijoille). 

Eetu toimii vastuuvalmentajana Limingantullin Liikussa, Oulussa.

info@edutraining.fi

Riku Aalto

Eetun isä-valmentaja Riku Aalto on personal trainingin uranuurtaja Suomessa. Koulutukseltaan Riku on fysioterapeutti, personal trainer sekä ammatti-, voima- ja ravintovalmentaja. Riku on tunnettu myös perustamistaan yrityksistä Trainer4Yousta ja Fitrasta, sekä kirjoittamistaan noin 40 liikunta-, treeni- ja hyvinvointikirjasta.