Enkat uusiksi - Maastaveto

Verkkovalmennus Liikun jäsenille

Alkaa 2.11.

Vielä ehdit mukaan!

Hinta Liikun jäsenille 79 €

Enkat uusiksi on kolmen liikkeen kokonaisuus, josta voit valita itsellesi kiinnostavimman osuuden tai käydä vaikka kaikki peräkkäin läpi. 10 viikon jaksossa priorisoit yhtä liikettä, josta voit siirtyä ylläpitoon ja aloittaa toisen liikkeen priorisoinnin. Voit kierrättää ohjelmaa pitkin vuotta ja nostaa tuloksia aina vain uudelle tasolle!

Enkat uusiksi - maastavetovalmennus opettaa sinulle paitsi eri maastavetoennätykset mahdollistavat suoritustekniikat, myös tuloksekkaan voimanhankinnan ohjelmointimallit sekä parhaat treenimenetelmät voimakkaiden pakaroiden, reisien sekä keskivartalon harjoittamiseen. 

Kesto

10 viikkoa, kolme salitreeniä viikossa

Kenelle?

Enkat uusiksi –maastavetovalmennus on suunnattu tavoitteelliselle, tuloshakuiselle sekä fyysistä kuntoaan kunnianhimoisesti kehittävälle treenaajalle. Valmennuskokonaisuus on erinoimainen sinulle, joka haluat kehittää itseäsi ja hyötyä salilla viettämästäsi ajasta optimaalisesti. Sinulle, joka haluat kasvaa salilla kävijästä treenaajaksi.

Sinulla tulee olla aktiivista treenitaustaa vähintään puoli vuotta, mielellään reilusti enemmänkin, jotta saat valmennuksesta täyden hyödyn irti. Maastavedon on hyvä olla liikkeenä jollain lailla tuttu ennen treenien aloittamista.

Kenelle ei?

Enkat uusiksi –maastavetovalmennus ei ole tarkoitettu henkilölle, joka etsii nopeinta, helpointa ja trendikkäintä tietä parempaan kuntoon. Tässä valmennuksessa ei laihduteta!

Valmennuksen tausta: 

Enkat uusiksi -valmennus kokoaa yhteen tuoreimman tutkimustiedot sekä parhaat käytännön vinkit ja oivallukset tuloksekkaasta voimaharjoittelusta. Näiden oppien avulla Eetusta on kehittynyt lähes neljä kertaa oman painonsa verran rautaa maasta nostava voimailija ja useat kuntoilija- sekä voimailija-asiakkaamme ovat pistäneet ennätyksensä uudelle tasolle.

Miksi tehty? 

Enkat uusiksi –valmennus on luotu, jotta muutkin kuin henkilökohtaisessa valmennuksessamme olevat henkilöt voisivat hyödyntää osaamistamme ja saisivat nauttia laadukkaasta valmennuksesta helposti, edullisesti ja taatusti tuloksekkaasti!

Mitä saat?

Tämä valmennus ei keskity pelkästään maastavetotuloksen optimoimiseen, vaan pistää samalla myös pakara-, reisi- ja keskivartalolihaksesi ennätyskuntoon!

Tässä valmennuksessa saat:

  • Ammattimaiset ja voimatasosi optimoivat ohjelmointimallit, jotka sisältävät kolme salitreeniä viikossa.
  • Ohjeet siitä, kuinka yhdistät maastavetovalmennuksen muihin treeneihisi - upota valmennus siis osaksi treeniohjelmaasi.
  • Huipputulokset mahdollistavat, perustason ravitsemusohjeet, joilla varmistat, että saat riittävästi energiaa tulosten takomiseen.
  • Ohjeet tuloksekkaaseen lihashuoltoon ja palautumiseen
  • Yhdessä paketissa huippuvalmentajien sekä voimanoston miesten Suomen mestarin ja nuorten ennätysmiehen opit voimatasojesi optimoimiseen kymmenen viikon jaksossa (kuuden viikon perusvoimakausi ja neljän viikon maksimivoimakausi)

Näin upotat Enkat uusiksi -valmennuksen normaaliin treeniohjelmaasi

Nyt pistetään paitsi maastavetotulokset uudelle tasolle, mutta myös reidet, pakarat sekä keskivartalo sellaiseen tikkiin, että rauta liikkuu ja lahkeet pullistelevat. Valmennukseen kuuluu kolme treeniä viikossa ja voit upottaa ne osaksi muuta treeniohjelmaasi, kunhan huolehdit, ettei kokonaiskuormitus käy liian raskaaksi.

Enkat uusiksi valmennus sopii hyvin osaksi normaalia treeniohjelmaasi, kun muistat seuraavat pointit:

  • Valmennuksen ajan kannattaa priorisoida tähän valmennukseen sisältyvät treeniohjelmat ykköseksi
  • Ylävartalon lihaksia kannattaa treenata 1-2 kertaa viikossa moninivelliikkeitä (punnerrus- ja vetoliikkeet) painottaen, ja niitä sopivasti eristävillä treeniliikkeillä täydentäen.
  • Lisäksi viikkoon on hyvä mahduttaa 1-3 aerobista, 30-60 minuutin mittaista, kevyttä ja palautumista tukevaa treeniä. Sopiva syketaso on noin 60-75 % maksimisykkeestä. Voit toteuttaa ne mielesi mukaan kävellen, hölkäten, hiihtäen, fillaroiden, uiden/vesijuosten tai kuntosalin aerobisia laitteita hyödyntäen.
  • Muista myös venytellä, tehdä toiminnallisia liikkuvuusharjoituksia (samoja kuin lämmittelyohjelmassasi) ja huoltaa kehoasi sitä enemmän, mitä kovemmin sitä kuormitat.

Mitä voit saavuttaa? 

Jos sitoudut noudattamaan Enkat uusiksi –maastavetovalmennuksen oppeja ja ohjelmia, niin lupaamme, että rikot ennätyksesi ja kehityt uudelle tasolle maastavedon osalta. Lisäksi lupaamme merkittävää voimatasojen lisäystä ja kehon muokkaantumista pakara-, reisi- ja keskivartalolihaksissasi. Emme tee tuloksia terveytesi kustannuksella, vaan päinvastoin lupaamme myös yleisen hyvinvointisi ja terveytesi kehittyvän valmennuksemme avulla. 
 

Eetu Aalto 

Eetu on yksi maamme lahjakkaimmista nuorista voimailijoista, joka vetää maasta lähes neljä kertaa oman painonsa verran rautaa (U74kg/280kg). Koulutukseltaan Eetu on liikuntaneuvoja, Trainer4You personal trainer sekä voima-, ravinto- ja psyykkinen valmentaja. Eetu toimii vastuuvalmentajana Limingantullin Liikussa, Oulussa ja kouluttaa uusia kuntosalivalmentajia sekä personal trainereita Trainer4Youn kouluttajatiimissä. 

info@edutraining.fi

Riku Aalto

Eetun isä-valmentaja Riku Aalto on personal trainingin uranuurtaja Suomessa. Koulutukseltaan Riku on fysioterapeutti, personal trainer sekä ammatti-, voima- ja ravintovalmentaja. Riku on tunnettu myös perustamistaan yrityksistä Trainer4Yousta ja Fitrasta, sekä kirjoittamistaan noin 40 liikunta-, treeni- ja hyvinvointikirjasta.