Huippukuntoon 8 viikossa

Verkkovalmennus Liikun jäsenille Suomen kokeneimman PT:n, Timo Haikaraisen johdolla!

Seuraava valmennus alkaa 12.4.2021

Hanki voimaa, kestävyyttä, räjähtävyyttä ja henkistä lujuutta ja muokkaa kehoasi urheilijoiden parhailla menetelmillä kuntoilijalle sovellettuna!

Huippukuntoon 8 viikossa -verkkovalmennus

Huippukuntoon 8 viikossa on kahden kuukauden verkkovalmennus, jolla teet itsestäsi paitsi vahvemman, kiinteämmän ja lihaksikkaamman kuin myös nopeamman, ketterämmän ja kestävämmän. Ja samalla opit valtavasti ruokavaliosta, itsesi motivoimisesta ja mentaalipuolesi kehittämisestä!

Haikaraisen Timo tässä, moi!

Haikaraisen Timo tässä, Hei! Haluaisin ensin kysyä sinulta pari kysymystä alkuun?

  • Haluatko treenata kuin urheilija ja saada tuloksia nopeaan tahtiin?
  • Haluatko näyttää urheilullisemmalta? Polttaa rasvaa kropastasi ja hankkia sporttisia lihasmuotoja?
  • Tuntuuko sinusta, että junnaat samoissa, iän ikuisissa treenitavoissa? Harjoittelusi toistaa samoja rutiineja? Kaipaat innostavia, uusia ja ennen kaikki toimivia treenitapoja, joita et ole koskaan kokeillut?
  • Haluatko kehittää kestävyyttäsi niin, että jaksat nyt näännyttävän rankalta tuntuvat lenkit leikitellen läpi?
  • Olisitko iloinen itseluottamuksen buustista ja ihastelevista kommenteista, jota jatkuvat onnistumiset ja treeneissäsi kiinteytyvä kehosi saavat aikaan saavat aikaan?
  • Oletko turhauttavalla tasanteella treeniliikkeissä, kuten punnerruksissa ja penkkipunnerruksissa ja haluat tilanteen muuttuvan nopeasti?
  • Haluatko kehoosi lisää voimaa niin, että pystyt jo maaliskuussa suorituksiin, joihin et koskaan uskonut kykeneväsi?
  • Haluatko, että rasva sulaa kropastasi ennätysvauhtia ja voit kasvattaa sporttisia lihasmuotoja nopeasti?
  • Saada kroppaasi sähäkkyyttä? Liikut nopeasti ja ketterästi niin arkiaskareissa kuin muissa kuntoilulajeissakin? Eräs menetelmiäni käyttänyt urheilija sai valmentajaltaan kommentti, että hän muuttui jopa liian nopeaksi lajiinsa!
  • Oletko kyllästynyt siihen, että salitreenisi, kestävyystreenisi tai kropan muokkaus eivät tuota tuloksia, vaan junnaat koko ajan paikallasi? Haluat vaihtaa tämän turhautumisen tämänkaltaisiin fiiliksiin
"Täytyy oikein ihmetellä, miten saa viikko viikolta lisättyä painoja, niin kuin viimeksi tänään! Vähän jo mietin, että teenkö jotain väärin, kun tuntui niin hyvältä nämä treenit."

Kuva 1: Huippukuntoon 8 viikossa -valmennuksen menetelmät tuovat voimaa muokkaa kropan atleettiseksi. Tämä asiakas pudotti rasvaprosenttinsa 22,4 tasolta 9,2 tasoon ja lisäsi samalla 70 kg maastavedon sarjapainoihin. 

Kuva 2: Huippukuntoon 8 viikossa -menetelmän tuloksia. Asiakkaani Riikka poltti 2 kuukaudessa 4 kiloa rasvaa kropastaan ja kasvatti samalla 2 kiloa lihasta. Riikan vauhditon tasaloikka parani hämmentävät 37 cm. Hän voitti projektimme jälkeen Savaten MM-hopeaa. Vastaavia tuloksia olen tehnyt lukuisten asiakkaideni kanssa, jotka eivät ole MM-mitalisteja, vaan ihan tavallisia kuntoilijoita. 

Jos vastasit yhteenkään näistä kysymyksistä ”Kyllä”, tämä voi olla tärkein viesti, joka eteesi on tänä syksynä tullut

Sillä kun luet koko tekstin, olen varma, että innostut ”Huippukuntoon 8 viikossa” -valmennuksen sisällöstä. Tässä valmennuksessa paljastan voimakkaimpia harjoittelu- ja ruokavalio -”aseitani”. Aseita, joita olen käyttänyt silloin, kun asiakkaakseni tulee kilpa-urheilijoita, jotka haluavat murskata tasanteensa ja hypätä uudelle kehitystasolle.

Tässä valmennuksessa olen muokannut nämä ”aseet” sellaisiksi, että ne sopivat tavallisille kuntoilijoille ja tavoitteellisille treenaajille, joilla ei ole vuosien ja jopa vuosikymmenten ammattimaista harjoitustaustaa.

Ennen kuin kerron tarkasti sisällöstä, kuvaan lyhyesti, mitä investoimalla itseesi tällä valmennuksella saat:

  • Todella tehokkaat, jaksotetut ja ”kummallisiakin” voimaharjoitusperiaatteita sisältävät saliohjelmat
  • Kestävyystreenit, joissa hyödynnät tavallisemman kestävyystreenin lisäksi tehokkaita ”aineenvaihdunnallisia rasvanpoltto-komboja” ja polaarista kestävyysharjoittelumenetelmääni.
  • Ruokavaliot, joilla tuet kehittymistäsi, sulatat kropastasi rasvaa ennätysvauhtia tai halutessasi keskityt pelkästään lisäämään lihaksia ja suorituskykyä (jos et halua polttaa rasvaa).
  • Viikko-infot, joissa avaan treenisalaisuuksia, joilla olen tehnyt tuloksia ympäri Suomea ja ulkomailta luokseni matkustavien ”live”-PT asiakkaiden kanssa. Niiden avulla syvennät oppimistasi ja motivoidut entistä tehokkaampaan treeniin!
  • Ja ilman muuta mukana etätuki, jossa saat tsemppiä ja vastauksen jokaiseen kysymykseesi!

Muutama sana valmennuksen taustasta ja valmentajasta

Haikaraisen Timo tässä hei! Olet saattanut olla jo Liikun verkkovalmennuksissani tai kuulla minusta bestseller-kirjani ”Lihaskasvu ja rasvanpoltto” yhteydessä tai lukenut jonkin yli 900 artikkelistani liikunta-alan lehdistä tai verkkojulkaisuista, mutta ennen kaikkea olen valmentaja. Minut tunnetaan myös liikuntapiireissä Suomen kokeneimpana PT:nä 19 vuoden ja ennen kaikkea yli 27 000 PT-ohjauksen kautta.

Meikäläinen tunnetaan rasvanpolton, kiinteytymisen ja lihaskasvun eksperttinä. Mutta aloitin valmennusurani pitkälti urheilijoita ohjaten. Ja olen 18 vuoden aikana jatkuvasti valmentanut kuntoilijoiden lisäksi urheilijoita. Tälläkin valmennuskaudella ”hoivissani” on ollut useita yksilölajien MM-ja SM-mitalisteja sekä pääsarjatasolla ja A-maajoukkueessa kilpailevia joukkue-urheilijoita. Nämä gepardin nopeat pikajuoksijat, ketterät kamppailu-urheilijat, voima-urheilijat, pääsarjatason palloilijat sekä sinnikkäät kestävyys-urheilijat ovat nykypäivän taistelijoita.

Ja tässä valmennuksessa olen yhdistänyt parhaat kilpa-urheilijoiden kanssa käyttämäni treeniperiaatteet kropanmuokkaukseen – jotta juuri sinä voisit tehdä elämäsi tuloksia!

 

Tässä valmennuksessa kuntoilija ja tavoitteellinen treenaaja harjoittelee kuin kiven kova kilpa-urheilija, mutta turvallisesti, arkeen sopien ja kovia tuloksia saavuttaen!

Mutta kuntoilija ei voi heti treenata kuin vuosia, jopa vuosikymmeniä vahvaa perustaa rakentanut huippu-urheilija. Tämän huomasin, kun valmennukseeni alkoi tulla kuntoilijoita, jotka halusivat joko kehittää voimaa, kestävyyttä tai muokata kehoa rasvaa polttamalla tai lihaksia hankkimalla.

Aloin yhdistämään kilpa-urheilun tutkimuksessa oppimiani asioita

Pian huomasin, että monet näistä asioista eivät toimi suoraan kuntoilijoille siirrettynä. Monet yrittivät sitä, mutta ihmiset kipeytyivät, loukkaantuivat tai päätyivät ylikuntoon. Itsekin tein tässä kaikki mahdolliset virheet ... Ja näen niitä edelleen seuratessani asiakkaakseni tulevien ihmisten aikaisempaa treenitaustaa, jossa treenataan liikaa tai väärillä menetelmillä, huippuja suoraan kopioiden.

Huippukuntoon 8 viikossa -menetelmän syntymä

Tein siis alussa paljon virheitä, mutta pikkuhiljaa graalin malja alkoi löytyä. 2010-luvun alussa olin päässyt jo tilanteeseen, jossa minulla oli työkalupakissa urheilusta siirretyt salaisuudet kuntoilijoiden käyttöön. Sen jälkeen olen viilannut tämän työkalupakin sisältöjä jatkuvasti ja esimerkiksi 60-vuotias asiakkaani teki niiden avulla 3 leukaa 10 kilon lisäpainolla! Sinun ei tarvitse pystyä tähän nyt vaan lähdet omalta tasoltasi ja kehityt tässä valmennuksessa kohisemalla. Tärkeintä on, että kilpailet itsesi kanssa ja saat jatkuvasti innostavia onnistumisen kokemuksia ylittäessä itsesi ja saadessasi näkyviä tuloksia!

   

Kuvassa 60-vuotias asiakkaani tekee 3 leuanvetotoistoa 10 kg lisäpainoilla. Hän aloitti harjoittelun kanssani 58-vuotiaani ylipainoisena ja silloin leuanveto ei noussut ala-asennosta senttiäkään. Oikeilla harjoitusmenetelmillä pystymme yleensä paljon parempaan kuin ikinä uskoimmekaan ja myös sinä pystyt ylittämään itsesi tässä valmennuksessa!

Valmennuksen 5 tukipilaria - nämä salaiset aseet tuottavat poikkeuksellisia tuloksia

Tämä valmennus koostuu viidestä tukipilarista, joilla varmistat tuloksesi

Pilari 1: Voima/kuntosaliharjoittelu

Kolme erilaista viikkoharjoitusta sisältävät muun muassa:

  • Käänteisten toistojen menetelmäni, jonka avulla olen murskannut lukemattomia tasanteita. Hiljattain eräs naisasiakkaani nosti menetelmällä 5 kuukautta paikallaan junnanneen penkkipunnerruksen kolmen toiston maksimin 35 kilosta 52,5 kiloon 2,5 kuukaudessa.
  • Kaksiportaisen räjähtävyys-syklimenetelmäni, jolla kehität nopeuttasi ja räjähtävyyttäsi voiman ja lihasmassan ohessa. Selviät ketterästi erilaisista arkiaskareista ja tehostat muita urheilulajeja, jos harrastat niitä. Ja mikä parasta, tämä menetelmä myös tehostaa kykyäsi ”käskyttää ja hermottaa” lihaksiasi, jotta pystyt etenemään entistä tehokkaammin myös kuntosalin voima- ja lihasmassa harjoittelussa.
  • Valmennuksen voimamenetelmät kasvattavat halutessasi nopeasti lihasta juuri oikeisiin paikkoihin: pakaroihin, selkään, käsiin... HUOM! Jos, et halua tehokasta lihaskasvua, ilmoita etätuessa minulle siitä, niin kerron sinulle kaksi nopeaa viilausta, joilla ainoastaan ylläpidät lihasmassasi.
  • Käsien kestovoima ”Kestovoima/happo-kombo”, jonka opin alun perin maajoukkueita luotsaavalta judo-valmentajalta. Paras puoli tässä takuulla haastavimpiin käsitreeneihisi johtavassa tekniikassa on se, että se kiinteyttää käsiä todella tehokkaasti. 
  • Voimaharjoittelun Klusteri-menetelmä. Tällä menetelmällä olen murskannut useita toistotasanteita ja lisännyt ”ikuiselle leuanveto-tasanteelle” jämähtäneen asiakkaani leuanvedon 1 toistosta 8 toistoon 6 viikossa.

Klusteri- ja käänteisen toiston menetelmät purevat myös lihasmassaan. Tämä asiakkaani treenasi yli 6,5 kg lisää lihasta kroppaansa 6 kuukaudessa, vaikkapa pohjalla oli jo 190 kg maastavetotulos. 

Pilari 2: Kestävyysharjoittelu

Kestävyyttä treenaat kaksi kertaa viikossa (ja kerran voimatreenin lisäosana). Valmennuksen menetelmät ovat murskanneet lukemattomien asiakkaideni kestävyystasanteet ja saaneet aikaisemmin rankat lenkit tuntumaan lastenleikiltä. Tässä esimerkkejä kestävyyspuolen sisällöstä:

  • Opit kroppaasi herättelevän tempo-menetelmän. Sillä ehkäiset junnaavan tunteen, jonka hitaat lenkit saavat aikaan. Kehität peruskestävyyttä, mutta et muutu ”junnaavaksi dieseliksi”. Lisäksi lenkit tuntuvat tosi kivalta, kun pääset tällä menetelmällä monipuolistamaan treeniäsi.
  • Kehität kestävyyttäsi myös vauhdikkailla rasvanpoltto-komboillani, joihin olen yhdistänyt elementtejä huippu-sprintterien kuntopiireistä ja kamppailu-urheilijoiden harjoittelusta. Ja jälleen kerran, osaat taatusti tehdä nämä liikkeet. Olen ”kenttätestannut” ne satojen asiakkaiden kanssa.
  • Hyödynnät hapenottokykysi (kestävyyden tärkein mittari) uudelle tasolle polkaisevaa ”polaarista” treenimenetelmääni. Sen avulla olen murskannut esimerkiksi lukuisten kuntojuoksijoiden puolimaraton tuloksia.
     

Pilari 3: Innostava, helppo ja motivoiva seuranta

Valmennuksessa teet näppäriä, helppoja ja nopeita testejä. Niiden avulla näet koko ajan, miten kehityt. Eräs valmennettavani paransi vauhditonta pituushyppyään 37 cm 2 kuukauden aikana ja toinen 39 cm 2 kuukauden aikana! Ne ovat valtavia parannuksia. Saat itsellesi valmiit taulukot, joihin voit merkitä tuloksiasi. Mukana on muun muassa:

  • Helppo tapa mitata räjähtävyytesi kehittymistä
  • Lihaskunnon seuranta yksikertaisella testillä, joka kertoo heti kehittymisestäsi
  • Kestävyyden tsekkaaminen harjoitteella, jonka olen kehittänyt matemaattisten mallien avulla. Mutta sinun ei tarvitse laskea mitään. Näet kehittymisesi heti pelkästään sykettäsi seuraamalla! 
  • Helpot ohjeet kehonkoostumuksen seurantaan
  • Liikun ja SYKE-sovelluksen porukka on laatinut verkkoympäristöön kansiot, joissa voit seurata kehitystäsi ja saada buustia siitä, kun kehosi kiinteytyy, voimat kehittyvät kohinalla, lihasmuodot kehittyvät, pomppusi paranee ja juoksijoiden termein ”harppa huilaa”, eli kestävyystreenissä jaksat painaa kuin Kaisa Mäkäräinen konsanaan!

Innostuksesi on valtava, kun huomaat treenitesteissä sentit ja kilomääräiset tulokset nousevat kohisten ja samalla esimerkiksi vyötärön ympäryksesi ja painosi menevät humisten alas (jos haluat polttaa kehostasi rasvaa).

Pilari 4: Ruokavalio

Ruokavaliot, jotka polttavat kehostasi rasvaa, rakentavat lihaksia ja palauttavat kehosi ennätysvauhtia.
Sanomattakin selvää, että saat tarkat ohjeet ja mallit, mitä ja minkä verran sinun tulee syödä, jotta saavutat tavoitteesi (olipa sinulla sitten rasvanpoltto- tai lihaskasvu-tulokulma, tai pelkkä suorituskyky). Sen lisäksi haluan tarjota sinulle tässä valmennuksessa muun muassa

  • Ruokavaliomallit, joista löydät jokaiselle aterialle kolme erilaista vaihtoehtoa, joista voit valita. Ruokavaliot ovat siis sisällöltään erilaisia kuin aikaisemmissa valmennuksissani. Samankaltaisuuksia toki jossain määrin on, sillä en tarjoa sinulle mitään toimimatonta, joka ei ole läpäissyt kenttätestausseulaa silloin, kun kyseessä on jopa urheilijan ammatti. Ei, sellaisissa paikoissa tehdään sitä, mikä toimii!
  • Treeniin valmistavan ravitsemuksen kultaiset periaatteet. Nyt on aika viilata vielä yksityiskohtia. Näillä lopulta helposti toteutettavilla yksityiskohdilla urheilija-asiakkaani ovat saavuttaneet muun muassa seuraavaa: 1 MM-kulta, 1 MM–hopea, toistakymmentä SM-mitalia. Kilpailuun valmistava ja kilpailun aikainen ravitsemus on näytellyt isoa osaa näissä. Vaikka et kilpailisikaan, onhan se kiva tehdä elämänsä treeni tai saada lenkki- tai salikaverit ihmettelemään, että ”miten sä vaan jaksat painaa!?”. Näillä periaatteilla voit toteuttaa juuri tuon!
  • Lisäksi mukana on ”totaalinen herkkupäivä”-konseptini. Tätä mallia olen käyttänyt välillä ”henkiseen tyhjennykseen” urheilijoilla. Jatkuvasti sovellettuna se ei toimi. Urheilija-asiakkaani tekevät poikkeukselliset tuloksensa laadukkaalla ravinnolla. Mutta aika kivaa silloin tällöin syödä jätskiä tai vaikkapa hampurilaisia - ihan kunnolla! Paras homma, on se, että tällaisen päivän jälkeen ei edes tee mieli näitä ruokia ja terveellinen ruoka maistuu mainiosti!

Tässä valmennuksessa käyttämisesi arkeen sopivien ravitsemusmenetelmieni tuloksia: Triathlonissa SM-tasolla kilpaileva asiakkaani pudotti voima- ja ravintovalmennusmenetelmillä rasvaprosenttiaan 10,6 pykälää ja kaksinkertaisti samalla voimatasonsa. SM-kisoistakin napsahti hopeaa! Mikä on oma kiinteytys- ja treeniunelmasi? Lähde sitä kohti Huippukuntoon 8 viikossa -menetelmällä! Mikä parasta, nämä menetelmät toimivat vähintään yhtä hyvin kuntoilijoilla.

 

Pilari 5: Viikko-infot ja etätuki

Teet itsestäsi henkisesti vahvan, sytytät motivaation liekkeihin ja opit harjoittelun ja ravitsemuksen salaisuuksia sekä hiljasta tietoa, jota et saa mistään muualta!

  • Mentaalipuoli on urheilussa tärkeä. Todelliset jyvät erottuvat akanoista juuri tällä osastolla. Käyn viikkoinfoissa läpi lisää mentaalivalmennuksen ja keinoja, joilla teet itsestä henkisesti vahvemman ja vahvemman. Treenituloksiin yhdistettynä näiden menetelmien vaikutus voi olla hämmentävä. Asiakkaani suusta: ”Ihmiset kyselevät, miksi hymyilen koko ajan!
  • Viikkovideoissa opit harjoittelun fysiologisesta puolesta koko ajan lisää. Tätä tietoa voit soveltaa koko lopun elämääsi. Käyn läpi vain ja ainostaan periaatteita, jotka ovat osoittaneet toimivuutensa ”säälimättömässä” kenttätestausseulassani.
  • Mukana on ilman muuta etätukemme. Siellä vedetään harjoittelua koko ajan eteenpäin, ratkotaan mahdolliset pulmat ja ongelmakohdat ja tsempattaan toisiamme entistä paremmalle tasolle.
  • Seurantaosio tulee mukaan entistä parempana. Minulla on valmennuksessa ”oikeana kätenä” pitkäaikainen yhteistyökumppanin Kuoppasalmen Marko.
  • Valmennuksen facebook-etätuki on yhteinen salaseuramme. Julkaisen siellä harjoitteluun liittyviä esimerkkejä ja tarinoita. Saat niistä lisää tietoa ja innostusta. Ennen kaikkea tuemme toisiamme ryhmässä entistä parempiin suorituksiin. Tässä valmennuksessa vastaan kysymyksiisi henkilökohtaisesti. Etätuessa ei ole joku palkkaamani aloittelija, vaan pääset varmasti hyödyntämään vuosien ja satojen valmennustuntien aikana kertynyttä kokemustani.

Saatat kysyä nyt: Onko tämä jo liiankin haastavaa?

Ehkä mietit nyt mielessäsi ”Osaanko minä tehdä näitä huippu-urheilijoiden juttuja? Tai ovatko nämä liian rankkoja tai vaativia minulle”?

Ehkä mietit, ”Löytyykö saliltani sitä ja sitä vehjettä, jolla voi tehdä näitä uusia ja jännittäviä harjoitteita?”.

Saatat aprikoida, ”Pitääkö tässä nyt hypätä kilpa-urheilijan treenimääriin, en ehdi treenata 7-12 kertaa viikossa!”.

Ei hätää. Tiedätkö, yksi keskeisin juttu valmennuksessa on se, että ohjelmat on oikeasti järkevä ja fiksu toteuttaa! Olen viilannut sen sellaiseksi, että treenejä on 4-5 viikossa (joista viidennen voit jättää pois, jos ajankäyttö ei taivu kuin neljään treeniin viikossa).

Olen varma, että osaat tehdä harjoitteet ja ymmärrät tekniikat. Olen 19 vuoden aikana viilannut menetelmät sellaisiksi, että ne  ovat erikoisuudestaan ja jopa ”kummallisuudestaan” huolimatta erittäin helppo toteuttaa. Ja kun olet innokas treenaaja ja HALUAT kehittyä, olen varma että tämä haaste sopii sinulle!

Oletko ihminen, joka tykkää uusista haasteista? Ilmoittaudu mukaan nyt! Nopeat palkitaan!

Jos siis haluat treenivuodellesi totaalisen erilaisen, innostavan, motivoivan ja ennen kaikkea tehokkaan ja sadoilla asiakkailla toimivaksi todistetun harjoitusmallin, jolla kehität voimaasi, lihasmassaa, kestävyyttä ja räjähtävyyttä, ilmoittaudu mukaan NYT!
Nyt on erinomainen hetki aloittaa. Olet kevään alkaessa täynnä energiaa ja itseluottamusta, kun kuntosi on kohonnut ja kroppasi on muuttunut silmissä. Eli kuvittelepa aikaa kaksi kuukautta eteenpäin ja..

  • 5, 10, jopa 15 cm kapeampi vyötärö.
  • 5, 7,5, jopa 10 kg parempi penkkipunnerrustulos
  • 20-80 % nousu treenipainoihisi (saatat jopa kaksinkertaistaa ne joissain liikkeissä) 
  • 5 %, 10 % jopa 15 % kehitys kestävyyskuntoosi. Tämä tarkoittaa vaikkapa 200-300 m kovempaa Cooper tulosta (vaikka en laitakaan sinua Cooperia tässä valmennuksessa juoksemaan)
  • Itsevarma fiilis kehossasi. Olet vahva, kiinteä ja sinulla on sporttisia lihasmuotoja. Niin sanotusti ”viihdyt omassa kropassasi”!

Kenties mietit, mikä olisi hyvä hinta näistä fiiliksistä. Ja siitä buustista, kun tuuletat treeni- ja kropanmuokkaus-tasanteidesi murskaantumista. Ja Suomen kokeneimman PT:n treenituesta.
Missioni on auttaa mahdollisimman montaa treenaajaa harjoitussalaisuuksilla, joita olen tähän asti jakanut vain pienelle sisäpiirille, henkilökohtaisissa valmennustapaamisissa 1600 - 4500 € hintaan. Omat face-to-face -valmennuspaikkani ovat usein täynnä ja olen joutunut tarjoamaan ”ei oota” ihmisille - en pidä siitä, vaan haluan tarjota näitä äärimmäisen voimakkaita periaatteita kaikille tuloksia haluaville!

Lisäksi eräs asiakkaani totesi, että ”on rikollista, että nämä treeniperiaatteesi eivät ole yleisemmässä käytössä!”. Totesin, että tämä on totta. 

Siksi kehitin Liikun jäsenille tämän Huippukuntoon 8 viikossa -valmennuksen, jotta nämä periaatteet leviäisivät laajemmalle. 

Lisätietoja:

Timo Haikarainen
timo.haikarainen(at)th-valmennus.com