Keho kuntoon 8 viikossa

Verkkovalmennus Liikun jäsenille Suomen kokeneimman PT:n, Timo Haikaraisen johdolla

Alkaa 17.8.2020

Ennakkoliittyjän etuhinta  97 €, 20.7.-16.8.2020

Jälki-ilmoittautujan hinta 127 €, 17.-23.8.2020

Innostava valmennuskokonaisuus, jossa poltat rasvaa, hankit sporttisia lihasmuotoja ja kohotat kuntoasi ennätysajassa, vaikka sinulla ei olisi aikaa tehdä enempää kuin 4 treeniä viikossa ja haluat syödä lähikaupasta löytyvää ruokaa.

Haluatko tuloksia tehokkaasti ja nopeasti? Mutta silti arkeen sopivalla ja turvallisella tavalla? Jos vastasit ”kyllä”, tämä valmennus on Sinua varten. Toimi nyt, ja lähde mukaan Keho kuntoon 8 viikossa -verkkovalmennukseen. 

Ennakkoliittyjän etuhinta 97 €, voimassa 20.7.-16.8.2020

Jälki-ilmoittautujan hinta 127 €, voimassa 17.8.-23.8.2020

Kiinteytyminen, rasvanpoltto tai lihasmuotojen hankkiminen ei aina ole helppoa –tiedän sen

Olet saattanut yrittää jo monenlaisia ruokavalioita ja treenejä, mutta ilman tuloksia. Aikasi voi olla kortilla, etkä ehdi joka päivä salille. Motivaatiosi saattaa hiipua ennen kuin olet päässyt edes alkuun. Sinulla voi olla paljon, jopa liikaa tietoa – et enää oikein tiedä ketä uskoa ja mitä tehdä.  Kärsit jopa info-ähkystä ja ahdistuksesta, kun et saa vietyä tietoasi käytäntöön. Et ole yksin tässä tilanteessa –usko pois. Törmään näihin haasteisiin päivittäin asiakastyössäni ja olen myös käynyt itse henkilökohtaisesti läpi nämä kaikki asiat. 

Mutta nyt haluan kertoa Sinulle, että loistaviin tuloksiin ei tarvita päivittäisiä salitreenejä. Lannistuksen voi kääntää innostukseksi. Ja infoähkyyn sekä ristiriitaisiin neuvoihin voi löytyä selvyys.

Kuinka tämä valmennus sai alkunsa ja mihin se perustuu? 

Kehitin tämän valmennuksen, kun Liikku -kuntokeskusketju pyysi minua kiteyttämään kaikki tehokkaimmat treeni- ja ruokavalioperiaatteeni, joilla tavallinen treenaaja saa aikaan epätavallisia kropanmuokkaustuloksia ilman turhauttavaa arpapeliä ja treenaamatta aamusta iltaan. 

Aloitin kehitys- ja suunnittelutyön. Hyödynsin tietoa, kokemusta ja näkemystä tulosvastuullisesta valmennustyöstä, jota olen tehnyt 18 vuoden ajan aamusta iltaan, Jyväskylään ympäri Suomea ja ulkomailtakin saapuvien asiakkaideni kanssa. Suurin osa heistä ei ole urheilijoita, vaan tavallisia ihmisiä, joilla on työ, perhe ja muita harrastuksia. He eivät pysty tai halua treenata aamusta iltaan ja noudattaa kummallisia rajoituksia ja lisäravinteita sisältäviä ruokavalioita.

Silti he haluavat tehokkaasti tuloksia. 

Lopputuloksena syntyi tämä 8 viikon verkkovalmennus, jossa käytät kaikkia tehokkaimpia treeni- ja ruokavalioperiaatteitani. Mukana on kaikki tarpeellinen, minkä tarvitset. Samalla jätin pois kaiken hyödyttömän ja turhan (mutta erittäin yleisen ja usein ”kikkailuvalmennuksista löytyvän) tekemisen, joka vie aikaasi, aiheuttaa stressiä ja lopulta heikentää tuloksiasi. 

"Kropasta kadonnut senttejä 11 joista peräti 9,5 cm vyötäröltä! Paino - 5 kg. Sali ja ruokavalio toimii ja tuntuu hyvältä. "
 
"Painosta 5 % pudonnut! Motivaatio nousee viikko viikolta, kun edistymistä tapahtuu. Ja ensimmäistä kertaa salillakin on selvää kehitystä havaittavissa. Elämäni paras päätös lähteä tähän mukaan!"

Nyt kerron Sinulle tarkemmin, mitä tämä 8 viikon valmennus sisältää

Mukana on 3 keskeistä elementtiä, joiden avulla varmistat tuloksesi. Käyn ne läpi järjestyksessä. 

Elementti 1. Satojen asiakkaideni erinomaisten tulosten pohjalta suunnittelemani treeni- ja ravinto-ohjelmat

Ohjelmat muodostavat rungon kaikelle tekemiselle. Ne perustuvat tieteellisiin periaatteisiin ja Suomen laajimpaan käytännön kokemukseen siitä, mikä toimii parhaiten tavallisella treenaajalla. Ohjelmat sisältävät:  

•    Ruokavalion, jonka avulla poltat kehostasi rasvaa ennätysajassa, mutta ilman kurnivaa näläntunnetta, heikotusta ja kalliitta mutta hyödyttömiä rasvanpolttovalmisteita. HUOM! Ruokavalion lisämateriaaleissa saat sovellusohjeet, jos et halua polttaa rasvaa, vaan ainoastaan lisätä lihaksia tai parantaa voimaa ja kestävyyttä. 
•    Kuntosali-ohjelman, jonka avulla kehität tehokkaasti lihasvoimaa ja rakennat sporttisia lihasmuotoja kroppaasi – ilman että sinun pitää opetella 47 erilaista kuntosaliharjoitetta ja ravata salilla 5-6 kertaa viikossa. Opastusvideoista näet ja kuulet tarkalleen, kuinka teet ohjelman teholiikkeet. 
•    Kestävyystreeni-ohjeet ja opastusvideon, jotka nostavat arkijaksamisesi uudelle tasolle ja auttavat sinua polttamaan rasvaa kellon ympäri sen sijasta, että tekisit tehottomia aamulenkkejä kurnivalla mahalla. 

Elementti 2. Motivoivat, innostavat ja informatiiviset viikoittaiset videot ja tietopaketit. 

Viikoittaiset video- ja tietopaketit, jotka ovat valmennuksen suola. Ne innostavat ja motivoivat sinua entistäkin parempiin tuloksiin. Samalla opit lisää harjoittelusta, ravinnosta ja itsesi motivoimisesta, jotta tuloksistasi tulee pysyviä. Valmennuksen materiaaleista ja viikoittaisista video- ja tietopaketeista opit muun muassa seuraavia asioita:

•    Mikä yleinen ”eksperttien” neuvo sabotoi rasvanpolttopyrkimyksesi ennen kuin olet edes päässyt alkuun 

•    Yksinkertaisen keinon, jolla kohotat itseluottamustasi ja motivaatiotasi ja vaimennat ylikriittisen ”sisäisen äänesi”

•    Kuinka saat pienillä variaatioilla lihaskuntoliikkeistä irti jopa kaksinkertaisen tehon.

•    Mitkä yleiset, mutta väärät painotukset ruokavaliossa ja liikunnassa pysäyttävät kehityksesi ja uuvuttavat sinut. Ja kuinka korjaat tilanteen ja painotat tulostesi kannalta tärkeimpiä asioita, tekemättä mitään turhaa. 

•    Kuinka estät turhauttavan jojoilun ja ylläpidät tuloksesi rennolla ja arkeesi sopivalla tekemisellä. 

•    Kolme hieman kummallista, mutta tutkitusti tehokasta konstia, joilla motivoit itseäsi silloin, kun sohva tai herkut houkuttavat vastustamattomasti. Mukana on esimerkiksi tutkijoiden löytämä ”salainen ase”, joka saa sinut kuin itsestään noudattamaan ruokavaliota ja treenaamaan tehokkaammin.

•    Helpon ja sadoilla asiakkaallani toimineen nyrkkisääntöni, jonka avulla voit arvioida palautumistasi treenistä ja arjen haasteista. Hyvä palautuminen on edellytys loistaville tuloksille.  

•    Miksi lenkille ei kannata lähteä ”polttamaan rasvaa”. Ja mitä sinun kannattaa mieluummin tehdä, jotta rasva palaa kropastasi itse asiassa nopeammin kuin rasvanpolttolenkkejä tekemällä.

Elementti 3. Facebook –ryhmä, jossa vastaan kaikkiin kysymyksiisi ja tsemppaamme toinen toisiamme entistä parempiin tuloksiin 

Valmennuksen harjoitus- ja ruoka-ohjeet sisältävät erittäin pitkälle vietyjä tieteellisiä periaatteita, mutta olen muokannut ne sellaiseksi, että ymmärrät ohjeet todella hyvin, vaikka sinulla ei olisi mitään aikaisempaa tietoa harjoittelusta tai ruokavaliosta –puhumattakaan alan koulutuksesta. 
Silti kysymyksiä voi tulla. Niitä varten perustin valmennukselle facebook-ryhmän, jossa vastaan henkilökohtaisesti kaikkiin mahdollisiin kysymyksiisi. 
Mutta ennen kaikkea ryhmässä saat tukea ja motivaatiota tekemiseen. Tämä suljettu, vain valmennukseen osallistuville avoin ryhmä on yhteinen ”salaseuramme”; jossa tsemppaamme toisiamme, jaamme arvokkaita lisävinkkejä treeniin ja ruokavalioon –pientä hurttia huumoria unohtamatta. Tässä porukassa tunnet itsesi takuulla tervetulleeksi! 

"Kehitys alle kuudessa viikossa: Jalkaprässi + 25 kg, alatalja + 10 kg, polven ojennus + 7 kg. Kyllä sana kiirii kylillä Timon valmennuksesta!"
 
"Helppoahan se on, kun on ammattilaiset tukena ja ohjeet, kuinka tehdään ja syödään. Aivan mahtava fiilis ja tästä mä tykkään!"
 
"Tulokset ovat olleet jotain, mitä en olisi uskonut saavuttavani. Iso kiitos, sohvaperunasta kuoriutui taas vanha kuntoilija takaisin!"

 

Tämä valmennus ei sovi kaikille

Ennen kuin lähdet mukaan valmennukseen, haluan vielä kertoa pari tärkeää asiaa. Näin osaat arvioida paremmin, sopiiko tämä valmennus sinulle. Tämä valmennus EI sovi sinulle, jos:

•    Et pääse tekemään tai halua tehdä kuntosaliharjoittelua. Lihaskuntotreeni on olennainen osa tätä valmennusta ja tehokas ja optimaalinen lihaskuntotreeni on helpointa tehdä salilla. Mutta jos kaksi salikertaa viikossa onnistuu, tämä sopii sinulle kuin nakutettu! 

•    Jos olet kokenut fitness- tai kehonrakennusharrastaja tai voimailija. Tämä valmennus sopii tavalliselle treenaajalle, joka haluaa erinomaisia tuloksia ilman turhauttavaa arpapeliä järkevällä, turvallisella ja arkeen sopivalla tavalla –treenaamalla yhteensä 4 kertaa viikossa. Toisaalta, fitness-, ja kehonrakennusohjelmien tekeminen on sulaa hulluutta tavalliselle tai aloittelevalle treenaajalle –erityisesti jos haluat optimaalisia tuloksia. 

•    Jos et ole valmis ottamaan lainkaan vastuuta omasta kehittymisestäsi. Kyllä, valmennus motivoi Sinua takuulla. Ja kyllä, teen kaikkeni buustatakseni sinua eteenpäin. Mutta treenejä EN voi puolestasi tehdä enkä laittaa mitään suuhusi tai ottaa mitään suustasi pois –mutta tämän varmaan tiesitkin.

Sinä teet päätöksen 

Nyt valinta on sinun. Kuvittelepa tilanne 8 viikon päästä:

Olet täynnä energiaa. Mahdut vaatteisiin, jotka nyt kiristävät tai eivät edes mahdu päällesi. Ystäväsi ovat alkaneet hämmästellen –ehkä jopa pikkuriikkisen kadehtien-  kysellä, mitä oikein olet tehnyt itsellesi?

Toinen vaihtoehto on, että jatkat kuin ennenkin. Silloin 8 viikon päästä mikään ei ole toisin. Energiatasosi ei ole tippaakaan korkeampi. Vaatteet kiristävät ja puristavat edelleen, ja kahvipöydässä kysytään korkeintaan se sama vanha ja pakollinen ”No, mitäs sulle tänään?”. 

Ensimmäinen vaihtoehto on aika paljon mukavampi, eikö vaan? Ja sinustahan löytyy ainesta tuon ensimmäisen vaihtoehdon toteuttamiseen, siitä olen varma! Tämän valmennuksen ohjelmilla, ohjeilla, tuella ja tsempillä pystyt siihen! 

Tämä 9,1 kg rasvaa polttaneen ja 16 cm vyötäröään kaventaneen asiakkaani kommentti hiljattain päättyneestä valmennuksesta kuvaa hyvin fiilistä, jonka saat onnistumisesta:


”Onpa tullut muutosta kropan ulkomuotoon! Mieli on täynnä energiaa ja muu perhekin on innostunut liikkumaan. Aluksi aloittaminen jopa vähän pelotti, mutta nyt on niin ihanaa, että saatiin tämä tehdyksi –ja matka sen kun jatkuu!”

 

Mukaan pääset alla olevasta linkistä. Toimithan nopeasti, sillä kyse ei ole massavalmennuksesta. Otan mukaan vain rajallisen määrän omasta kuntotasostaan, kropan koostumuksesta ja hyvinvoinnistaan kiinnostuneita ihmisiä.
Tehdään se yhdessä, olet lämpimästi tervetullut mukaan!

Timo Haikarainen

Lisätietoja:

Timo Haikarainen
timo.haikarainen(at)th-valmennus.com